Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: بنا بر گزارش رسانه‌های صهیونیستی به نقل از شین بت، «مأموران اطلاعاتی ایران برای این منظور از هویت های جعلی در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و اغلب خود را به عنوان دانشگاهی، روزنامه نگار، تاجر و انسان دوست معرفی کرده‌اند. مأموران اطلاعاتی ایران کوشیده اند تا دربارۀ اسرائیلی‌ها اطلاعات جمع آوری کنند و با کشاندن‌ شان به خارج از اسرائیل آنان را ربوده یا هدف قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران ایرانی غالباً قربانیان یا اهداف خود را به شرکت در کنفرانس هایی در اروپا دعوت می‌کردند».

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شده «طرح ایران را در تلاش برای فریب دادن اسرائیلی‌ها در خارج و احتمال ربودن آنان را ردیابی و خنثی کرده است.
شین بت مدعی شد که در برخی از موارد، عاملان، قربانیان احتمالی را به کنفرانسی در اروپا دعوت کرده‌اند.این یک روش شناخته‌ شده و مورد استفاده از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران از جمله سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نیروی قدس و وزارت اطلاعات است.

شین بت (سازمان اطلاعات و امنیتی داخلی) در کنار موساد و «آمان»، یکی از سازمان‌های سه‌گانه «جامعه» اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است که مسئولیت جمع‌آوری اطلاعات مربوط به داخل سراسر سرزمین‌های اشغالی و همچنین خنثی‌سازی فعالیت‌های ضدامنیتی را بر عهده‌دارد. مقر اصلی این سازمان در «آفِکا» واقع در شمال تل‌آویو است. این سازمان در سال‌ها و ماه‌های اخیر با شکست‌های سنگین اطلاعاتی مواجه شده است.
در همین حال، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» مدعی شد ایران قصد ربودن موشه یعلون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی را داشته است. این روزنامه ادعا کرده که نیروهای وابسته به ایران به دنبال این بودند که یعلون را به تله‌انداخته و او را بربایند.

روزنامه مذکور عنوان کرد موشه یعلون، سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی را در جریان پیام‌هایی که از طریق ایمیل دریافت می‌کرده، قرار داده و شاباک پس از تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شده این پیام‌ها را نیروهای وابسته به وزارت اطلاعات ایران ارسال کرده‌اند.

قبلا هم‌، «شین‌بت» از بازداشت چهار زن و یک مرد اسرائیلی که توسط یک مأمور اطلاعاتی ایران برای انجام مأموریت در اسرائیل استخدام شده بودند، خبر داد. به گزارش رویترز به نقل از «شین‌بت»، شهروندان بازداشت شده با یک مامور اطلاعاتی ایران به نام «رامبد نامدار» در تماس بوده‌اند. این پنج مظنون که همگی از یهودیان ایرانی الاصل و تابعیت اسرائیلی دارند، در شبکه اجتماعی فیس‌بوک با رامبد نامدار که خود را یک یهودی ساکن ایران معرفی کرده است، در تماس بوده‌اند.

یادآور می‌شود رونن بار رئیس‌سازمان شین‌بت، مهر ۱۴۰۰ گفته بود: «تهدید اصلی برای صلح، هلال شیعی به رهبری ایران است. ترور، جاسوسی و نفوذ همچنان در مرکز توجه جامعه اطلاعاتی [اسرائیل]، از جمله این سازمان، خواهد بود.». اما رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر، بدترین شرایط امنیت داخلی را سپری کرد. حدود بیست صهیونیست در داخل سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و در امنیتی ترین مناطق رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیدند و این در حالی است که شین‌بت در تمام این عملیات‌ها منفعل و جامانده بود.
به نظر می‌رسد برخی اقدامات رسانه‌ای شین‌بت و موساد، از جمله ادعای کشف چند توطئه جاسوسی ایران، یا ادعای دروغین بازداشت و بازجویی یک مامور سپاه قدس در داخل ایران، نوعی عملیات روانی برای احیای اعتبار از دست رفته سرویس‌های امنیتی این رژیم است.
در کاربلدی سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها همین بس، که سرویس‌های اطلاعاتی ایران چند سال بود وزیر زیر بنایی و خدمتکار خانه وزیر جنگ اسرائیل را به خدمت گرفته بودند، اما موساد و شین بت و شاباک در خواب عمیق به سر می‌بردند! چند سال قبل بود که صهیونیست‌ها اعلام کردند «گونن سِگِو»، وزیر اسبق انرژی و امور زیربنایی اسرائیل، سال‌ها برای ایران جاسوسی می‌کرده و به همین اتهام به ۱۱ سال زندان محکوم شده است.
همچنین مقامات امنیتی اسرائیل پس از چند سال خواب، اعتراف کردند «یعقوب ابوالقیان»، سرمایه ‌دار صهیونیست که همراه موشه یعلون وزیر دفاع پیشین در انتخابات کنست شرکت کرده بود، به‌خاطر جاسوسی برای ایران، بازداشت شده و در حبس خانگی به سر می‌برد.
نمونه سوم، خدمات جاسوسی «اورن گورن» خدمتکار خانه «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل برای سرویس‌های اطلاعاتی ایران بود. مراجع امنیتی
رژیم صهیونیستی می‌گویند خدمتکار خانه وزیر جنگ این رژیم، با یگان سایبری Black Shadow در ارتباط بوده است. در بازجویی از «گورن» معلوم شد که او از وسایل خانه و رایانه گانتس تصویر برداری کرده و برای گروه سایبری «سایه سیاه» فرستاده است. گورن گفته بود می‌تواند در ازای پول به آنها کمک و اطلاعات جمع کند. او حتی پیشنهاد کرد ویروس کامپیوتری به او داده شود تا وارد رایانه گانتس کند. این خدمتکار و زنش به مدت چند سال، کارهای خانه گانتس را انجام می‌دادند.
ایران همچنین ظرف چند سال اخیر، بارها توانسته ماموران عملیاتی موساد و سیا و MI۶ را در کشورهای مختلف تور کند و سالم به داخل قلمرو خود بیاورد.

کد خبر 677790 برچسب‌ها ایران و اسرائیل رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل رژيم صهيونيستى رژیم صهیونیستی اطلاعاتی ایران وزیر جنگ چند سال شین بت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟

آفتاب‌‌نیوز :

داستان مدافعان میانی پرسپولیس در این فصل سمبل و نماد مشخص یک پارادوکس است. سه مدافع ملی پوش با تخصص بازی در قلب خط دفاعی که هر سه متخصص در زدن پنالتی و متبحر در استفاده از ضربات ایستگاهی هستند. مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی در تمام سال‌های اخیر مدافعانی مطمئن و گلزن برای تیم‌هایشان بودند. انتظار می‌رفت این فصل پرسپولیس با این سه بازیکن هیچ مشکلی در دفاع نداشته باشد، اما دقیقاً برعکس! اول که پورعلی گنجی مصدوم شد، بعد ستاره گرجستانی و کنعانی هم در این فاصله بار‌ها به حاشیه رفته یا محروم شده است! از جانشینان آن‌ها یعنی فرجی و نعمتی هم حرف نزنیم بهتر است.

در اراک، اما داستان جور دیگری بود. زوج قلب خط دفاعی پرسپولیس در ضعیف‌ترین نمایش عمر خود مقصر اصلی روی هر چهار گل تیم میزبان بودند. آن‌ها نه در یارگیری موفق عمل کردند و نه در نظم دهی به خط دفاع که از بازیکنانی با این اسم و رسم و تجربه بسیار بعید بود. اما وقتی داستان به ضربات پنالتی رسید، دوباره مدافعان قهرمانان پرسپولیس شدند. در فوتبال همه می‌دانند که پنالتی اول و آخر در ضربات پنالتی چقدر مهم است همه تیم‌ها بهترین پنالتی زن خود را برای ضربه اول و آخر انتخاب می‌کنند.

در سال‌های اخیر این دو مدافع جانشین مهدی ترابی به عنوان پنالتی زن پرسپولیس شده‌اند. خود ترابی از زمین بیرون رفته بود وگرنه قرار بود پنالتی دوم یا سوم را او بزند. کنعانی طبق انتظار پنالتی اول را زد که به گل تبدیل شد. دانیال اسماعیلی فر خراب کرد، پرسپولیس شانس داشت که آلومینیوم هم یک پنالتی از دست داده بود. اسدبیگی پنالتی را گل زد، او که در جریان بازی هم یک شلیک تماشایی را به گل تبدیل کرده بود. سپس گولسیانی برای پنالتی چهارم آمد که او هم گل زد و پنالتی پنجم به مدافع ذخیره یعنی فرشاد فرجی رسید.

وقتی مدافع ذخیره هم پنالتی خود را گل کرد، این پارادوکس در ذهن طرفداران پرسپولیس ایجاد شد که چرا و چطور خط دفاعی که مقصر هر چهار گل میزبان بود، با بازیکن ذخیره خود هم پنالتی را گل می‌کند، اما در همان ضربات پنالتی مدافع راست فیکس تیم باعث ناکامی و شکست می‌شود؟ اصلاً بازیکنانی که برای زدن پنالتی در آن شرایط حساس و تحت فشار بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی چنین تمرکزی دارند، چرا در طول مسابقه مرتکب چنان اشتباهاتی شدند؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده