Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در بررسی‌های اولیه، آثار کبودی و سوختگی روی بدن کودک مشاهده می‌شد. علت اولیه مرگ نیز ضربه مغزی اعلام شد.

در تحقیقات اولیه مادر دخترک مدعی شد با همسرش اختلاف داشته و جدا از هم زندگی می‌کردند اما شوهرش گاهی دخترشان را پیش خودش می‌برده و آخرین بار هم کودک پیش پدر بوده که این حادثه برایش رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که زن جوان همسرش را عامل مرگ دخترش می‌دانست به دستور بازپرس جنایی، پدر دختر بازداشت شد، اما او با انکار این جنایت گفت: اصلاً در این مدت کودک نزد من نبوده و مرد غریبه‌ای به نام بهنام که با همسرم آشنا شده عامل قتل است.

اظهارت متفاوت زن جوان و همسر سابقش باعث شد تا بازپرس جنایی دستور تحقیق از مرد غریبه را صادر کند، اما مشخص شد وی متواری شده است.

با ردیابی‌های پلیسی سرانجام وی دستگیر شد. در ادامه مادر کودک نیز لب به اعتراف گشود و گفت: قرار بود بعد از طلاق با بهنام ازدواج کنم، دنبال کار بودم اما مشکل این بود که نمی‌توانستم دخترم را در خانه تنها بگذارم. چند بار از همسرم خواستم بچه را نزد خود ببرد اما او مخالفت کرد. از طرفی بچه مدام بهانه‌گیری و با کارهایش من و بهنام را اذیت می‌کرد. رفتارهای او باعث شد تا او را چند بار کتک بزنیم. روز حادثه هم خیلی اذیت کرد و من و بهنام او را کتک زدیم اما ناگهان سرش با زمین برخورد کرد و بی‌هوش شد. قصد ما کشتن دخترم نبود.

با اعتراف زن جوان، بهنام نیز اظهارات او را تأیید کرد. از آنجا که هر دو نفر کودک را کتک زده بودند، دستور بازداشت آنها صادر شد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای مشخص شدن عامل اصلی جنایت ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کتک زدن جنایت کودک آزاری زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند