Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکصد و نود و چهارمین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک  و با حضور راستنینه و یزدی خواه به عنوان نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته و اعضای هیات اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که در تالار تازه تاسیس پارالمپیک برگزار گردید، مصوبات آخرین نشست ستاد هانگژو مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و کلیه موارد به تایید و تصویب رسید.   احمد راستینه، رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی با استناد به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: اطمینان کامل به کمیته داریم و توجه به موضوعات مختلف ورزشی، فرهنگی و مالی در این کمیته بسیار خوب است. آیین نامه اجرایی قانون وزارت ورزش در حال تدوین و ارسال به دولت برای تصویب است و همینطور لایحه جامع باشگاه داری نیز آماده شده که لازم است مجموعه پارالمپیک و فدراسیون های جانبازان و معلولین و دیگر تشکیلات، بررسی نهایی را به عمل آورند تا مورد یا نکته ای مغفول نماند.   سید علی یزدیخواه، دیگر نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک نیز افتتاح تالار پارالمپیک را تبریک گفت و از زحمات مجموعه پارالمپیک تشکر کرد.  وی پیشنهاد برگزاری جام شهید سلیمانی را ارائه کرد که با استقبال مواجه شد.    انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی