Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:01:20 GMT

معرفی ۴ بسته ویژه و استثنایی رومینگ همراه اول در امارات

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۳۷۲

معرفی ۴ بسته ویژه و استثنایی رومینگ همراه اول در امارات

همراه اول با طراحی چهار بسته جدید و ویژه رومینگ دیتا و مکالمه، نرخ ارتباط با کشور امارات را به میزان قابل توجهی کاهش داد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای فراهم سازی رفاه و راحتی بیشتر برای تمامی مشترکان خود، تخفیف ویژه و استثنایی در بسته های رومینگ کشور امارات متحده عربی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور امارات یا پرواز به مقصد دبی (Dubai) را دارند، می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، مراجعه به ‌اپلیکیشن «همراه من» یا شماره گیری کددستوری «ستاره 10 ستاره 29133 مربع» ‌‌اقدام به خرید و فعالسازی بسته های رومینگ مختص کشور امارات کنند.

کاهش هزینه های ارتباطی و کمک به راحتی مسافران از جمله مهم ترین اهداف در نظر گرفته شده برای این بسته های ویژه است. بهترین زمان خرید بسته، روز خروج از کشور (قبل از خروج) است و همچنین متقاضیان می توانند به طور همزمان چندین بسته (غیریکسان) خریداری کنند.

این طرح تشویقی که از 27 اردیبهشت 1401 در دسترس مشترکان قرار گرفته است، شامل 4 بسته 7 روزه با مشخصات «400 مگابایت دیتا»، «1.1 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه هدیه»، «2.2 گیگابایت دیتا + 15 دقیقه هدیه»، «3.3 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه هدیه» است که مشترکان همراه اول می توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره های ایران یا امارات تماس بگیرند یا به تماس های از مقصد ایران و کشور امارات پاسخ دهند. با استفاده از بسته های اینترنت رومینگ، همه امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان ها ، دسترسی به پرتال های بانکی و اپ های ایرانی برای مشترک فراهم می شود. 

مشترکان، شرکت ها و سازمان ها می توانند این بسته ها را از ایران برای مسافران یا نمایندگان تجاری خود خریداری کنند؛ با خرید این بسته ها سرویس رومینگ مشترک موردنظر فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور امارات همراه اول بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»