Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار البرز با بیان اینکه کم‌کاری در حوزه اشتغال از هیچ مدیری پذیرفته نیست گفت: عملکرد مدیران استان البرز در اشتغال‌زایی بررسی و مدیران کم کار توبیخ می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در کارگروه اشتغال استان که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه امسال پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، مسئولیت خطیری را بر عهده داریم اظهار داشت: مجموعه مدیران استان برای تحقق شعار سال باید کار و تلاش مضاعفی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد 60 هزار شغل تا پایان سال 1401 مهمترین برنامه استان است و در این راستا کم‌کاری و بی توجهی هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

31 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در حوزه ICT خراسان جنوبی اختصاص یافتتعهد اشتغالزایی در استان قزوین 71 درصد افزایش یافتاستاندار کهگیلویه و بویراحمد: مهمترین مطالبه مردم از مسئولان اشتغال است

عبداللهی گفت: انتظار می رود که با عزم و اراده ای قوی و با تبعیت از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، این هدف برای اشتغال استان از میزان تعیین شده فزونی یابد.

وی افزود: استان البرز ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد چرا که اکنون در تمامی شهرک‌های صنعتی استان به‌دلیل پویایی و تحرک در تولید و صنعت، نیاز به نیروی کار است.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با توجه به افزایش 57 درصدی حقوق و دستمزد کارگران، تدابیر و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برای کارفرمایان داشته باشیم.

وی افزود: باید رفع موانع و تسهیل امور تولیدکنندگان و صنعتگران را با اهتمام ویژه‌ای دنبال کنیم تا بستر مناسبی برای جذب نیروی کار و پرداخت حقوق فراهم شود.

عبداللهی گفت: شهرک‌های صنعتی بویژه در شهرستان اشتهارد به امکاناتی همچون حمل و نقل مناسب و محلی جهت اسکان کارکنان نیاز دارند که این امکانات باید با نگاه ویژه‌ای مهیا شود.

وی افزود: از این پس مدیران ضمن حضور فعال در جلسات کارگروه اشتغال باید گزارش عملکرد خود را در این راستا ارائه دهند.

استاندار البرز گفت: عملکرد مدیران باید نمود عینی و مستندات لازم را داشته باشد چرا که درصدد هستیم نرخ بیکاری استان البرز را به 7 درصد و کمتر از این مقدار برسانیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز کم کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند

رییس جمهور دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و بر اجرای کامل این طرح‌ها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه شورای اجتماعی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوطه خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به‌هنگام یاری کنند.

رییس جمهور دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

رییسی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

رییسی با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رییس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آئین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود