Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از برچیده شدن سیم‌های خاردار پادگان ارتش مشهد از خیابان ارشادالرضا خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا دهه کرامت یک معبر در این پادگان برای مردم باز شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای این سازمان در خراسان رضوی در خصوص جابه جایی پادگان لشکر ۷۷ خراسان از مشهد گفت: سیم‌های خاردار از خیابان ارشادالرضا برداشته می‌شود و عملیات راه سازی از اراضی ارتش همین امروز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورخاقان بیان کرد: امیدواریم در دهه کرامت معبر و خیابانی در این مسیر بازگشایی شود و به بهره برداری برسد.

 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تأکید براینکه عزت نیروی ارتش و لشکر ۷۷ خراسان باید حفظ شود، گفت: چیزی با ارزش‌تر از این نیست که راه مردم در شهر باز شود و اگر به ارتش هم امتیازی داده می‌شود، ذره‌ای در برابر جانفشانی‌های ارتش برای مردم است.

 

بیشتر بخوانید:

بازگشایی پادگان ارتش به نفع مردم / ۷۰ درصد از اعتبار سفر استانی دولت به مشهد اختصاص یافت اراضی پادگان ارتش مشهد قرار است به چه کاربری تبدیل شود؟ / مسئولان شهری و استانی هنوز جزئیات را به مردم نگفته‌اند طرح تدوین شده برای پادگان ارتش مشهد پس از تأیید شورای عالی شهرسازی و معماری منتشر می‌شود طرح انتقال پادگان ارتش در مشهد به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید

 

انتقال پادگان ارتش مشهد از محدوده بلوار امام خمینی (ره) و خیابان شهید بهشتی مشهد حدود ۱۷ سال است که بلاتکلیف مانده بود. با دستور رئیس قوه قضاییه پرونده انتقال این پادگان امسال باردیگر به جریان افتاد و اوایل اردیبهشت امسال طرح انتقال پادگان و افزودن اراضی پادگان به محدوده شهری در کمیسیون ماده ۵ شهرداری مشهد به تصویب رسید. حدود ۱۰ روز پس از آن هم شورای عالی شهرسازی و معماری نیز این طرح را تصویب کرد.

 

باوجود اینکه مسئولان شهری و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از آغاز تخریب پادگان خبر داده، عقیل رحمانی، خبرنگار مشهدی در اینستاگرام خود خطاب به مسئولان مشهدی نوشت: «هر زمان دیوار پادگان را تخریب کردند و اجازه تردد مردم را دادند، می‌توانیم بگوییم احسنت».

گفتنی است، طرح انتقال پادگان ارتش باوجود پیگیری‌های مکرر خبرگزاری دانشجو، هنوز از سوی استانداری خراسان رضوی یا هر نهاد دیگر مرتبط با این طرح، منتشر نشده است. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پادگان ارتش مشهد رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح شهرداری مشهد انتقال پادگان مشهد رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح پادگان ارتش مشهد انتقال پادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب به شهر صدرا با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب‌گیری از خط موجود صورت گرفت.

او تصریح کرد: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای همشهریان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود