Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:17:36 GMT

نازک کاری صحن روباز حضرت زینب(س) آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۰۰۰

نازک کاری صحن روباز حضرت زینب(س) آغاز شده است

یعقوب حیدری مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات اجرایی این صحن گفت: نازک کاری صحن‌های روباز صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی آغاز شده است.

وی ادامه داد: نازک کاری شبستان‌های زیارتی در زیرزمین نیز آغاز شده است. یک نمونه نازک کاری شبستان‌ها شامل آینه کاری و کاشی در یک دهانه ۹ در ۹ اجرا و نقطه نظرات اصلاحی مسئولین حرم اخذ شده تا بر اساس آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) با اشاره به آتش سوزی اخیر در این صحن گفت: در محدوده زیر زمین پروژه در زیر تونل‌ها محل انباری که برای شرکت پدیده بوده آتش سوزی در شب‌های گذشته رخ داد.

حیدری ادامه داد: در این محل پتوهای زمان اربعین انبار شده و تقریباً در کارگاه خیلی مطلع نبودند که این وسیله‌ها انبار شده است. در بالای انبار فعالیت جوشکاری انجام شده که باز هم برای همان شرکت بوده است. آتش سوزی به همین سبب اتفاق افتاده و جرقه‌های آتش بر روی پتو ریخته و باعث زبانه کشیدن آتش شده است.

وی گفت: خوشبختانه در همان زمان آنجا بودیم و به کارگاه پروژه صحن عقیله اعلام کردیم. همچنین مسئولین آتش نشانی شهر کربلا خیلی فوری عمل کرده و آتش مهار شد.خوشبختانه آسیب جانی به کسی وارد نشد و از نظر خسارت مالی تنها پتو ها از بین رفت. گرچه آن پتو ها زیاد نبود و مصرف شده هم بودند.

مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) افزود: اسکلت ساختمان آسیب جدی ندیده است و بعضی از قسمتهای بتون به دلیل درجه زیاد و حرارت بالا کنده شده که قابل ترمیم است و همه اینها در چندساعت کنترل شده و به حالت عادی در آمد ولی مقدار دود زیاد بود.

کد خبر 5495298 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: صحن حضرت زینب س اربعین کربلا ستاد بازسازی عتبات عالیات امام حسین ع حضرت زینب س قرآن نشست علمی قرآن کریم تهران بنیاد هدایت معرفی کتاب فعالیت های قرآنی آیت الله فاطمی نیا انقلاب اسلامی ایران پاکستان ایران شیعه سازمان اوقاف و امور خیریه صحن حضرت زینب نازک کاری پروژه صحن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد

اعضای کاروان پیاده انصارالحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

کاروان پیاده انصارالحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در ۲۵ خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۹۰۶۱۴۱۰، ۰۹۱۵۹۱۰۱۵۱۰ و ۰۵۱۳۳۷۱۲۳۰۵ تماس بگیرند.

همچنین متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر ۲۳ مراجعه کنند.

کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود ۲ هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از ۵ استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست