Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صمت گیلان در نشست با برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در محل مجمع نمایندگان،گفت: ساماندهی و رفع مشکلات شهر صنعتی رشت در اولویت است و با توجه به جغرافیای گیلان، استقرار صنایع هایتک و دانش بنیان بیشتر مدنظر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  تیمور پورحیدری در نشست با اعضای پرتلاش مجمع نمایندگان استان، به ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات و اهم برنامه های پیش رو در حوزه تولید و تجارت  استان پرداخت و اظهار داشت: در التهابات اخیر فضای بازار؛ ناشی از اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و ارز ترجیحی کالاها، به همت و همراهی کسبه و بازاریان و همچنین نظارت های شبانه روزی، جزء استانهای مطلوب کشور در آرامش و تعادل بازار بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه با استفاده از تمام ظرفیت ها، سعی در تامین ارزاق عمومی در استان شد، گفت: به لطف خدا با همکاری جهاد کشاورزی، تعزیرات، بسیج اصناف و نهادهای نظارتی؛ اقلام پرمصرف اساسی مردم به موقع تامین شد و ذخایر مطلوبی هم برای استان در این زمینه برای رفع نگرانی انجام شد وچالش شدیدی در استان نداشتیم.

وی در بخش دیگری از گزارش عملکرد خود به لزوم احیای شرکت صنایع پوشش، همزمان با ایحاد شهرک نساجی بزرگ؛ سخن گفت و تشریح کرد: بخشی از خطوط شرکت صنایع پوشش در حال راه اندازی می باشد و پیشنهاد داریم که مابقی اراضی آن نیز به شهرک نساجی بزرگی در شمال کشور تبدیل شود تا اشتغال فراوان و اقتصاد پایداری را به وجود آورد.

تیمور پورحیدری از ساماندهی و بهبود وضعیت شهر صنعتی(مستقر در لاکان رشت) به عنوان یکی از ضرورت های حوزه تولید یاد کرد و گفت: در جهت رفع مشکلات و آسیب های این شهر صنعتی بزرگ استان که به عنوان یکی از چهار شهر صنعتی کشور است، برنامه‌هایی در دستور کار داریم تا این ظرفیت زیرساختی را برای جذب سرمایه گذاری به نحو مطلوب و شایسته ارتقا دهیم.

 مدیرکل صمت گیلان تعیین تکلیف ۱۲۰ واحد تملک شده توسط بانک ها و سایر نهادها را از رئوس برنامه‌های این اداره کل دانست و تاکید کرد: در این زمینه تاکنون دو جلسه ستاد احیای واحدهای راکد و تعطیل در محل استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده که برای رسیدگی بیش از ۳۰ واحد صنعتی در مجموع تصمیماتی اتخاذ شده است که به شدت پیگیر احیاء و راه اندازی آنها در نقاط مختلف استان هستیم.

 تیمور پورحیدری بهره مندی از ظرفیت قانونی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را فرصتی ارزشمند جهت پویایی و پیشبرد اهداف حوزه تولید و تجارت برشمرد و تصریح کرد: قطعاً پیگیری های نمایندگان خدوم مردم شریف استان در سطح ملی ما را در انجام تکالیف مان به مراتب مصمم‌تر می نماید و این همراهی در رفع مشکلات و آسیب های استان، جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان رفع مشکلات شهر صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت