Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن علمی «مهندسی عمران و مدیریت ساخت» دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با هدف توسعه و ترویج دانش مدیریت پروژه‌های عمرانی و ارتقاء مهارت تخصصی دانشجویان، ترویج کارآفرینی و مهارت اجرای پروژه‌های کاربردی مطابق نیازهای کشور تأسیس شد.

انجمن علمی «مهندسی عمران و مدیریت ساخت» به استاد مشاوری، مهدی روانشادنیا عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات و با همکاری جمعی از دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روانشادنیا گفت: مباحثی چون حقوق ساخت، مدیریت و مقررات پیمان طرح‌های عمرانی، مدیریت پروژه، روش‌ها و فناوری‌های نوین ساخت، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و توسعه پایدار ساخت و ساز و مباحث اقتصاد مهندسی از حوزه اصلی فعالیت‌های انجمن علمی «مهندسی عمران و مدیریت ساخت»  است.

وی افزود: مشارکت در نشر علم و ترویج مباحث علمی روز به خصوص علوم بین رشته‌ای و چند رشته‌ای، مشارکت در رفع نیازهای آموزشی، پژوهشی، مهارتی تخصصی دانشجویان و تعمیق دانش و بینش علمی دانشجویان با بهره‌گیری از تجربه مهارتی متخصصان، ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه از دیگر اهداف مورد توجه انجمن علمی «مهندسی عمران و مدیریت ساخت»  است.

 روانشادنیا  ادامه داد: در سالهای اخیر رشته مهندسی و مدیریت ساخت واحد علوم وتحقیقات علاوه بر دانشجویان ایرانی مورد استقبال دانشجویان بین المللی به ویژه دانشجویانی از کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان قرار گرفته است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای کشف، جذب و شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌های علمی دانشجویان در قالب فعالیت‌های گروهی و مشارکتی، تربیت نیروی انسانی خودجوش و با انگیزه با جنبه‌های نظری و کاربردی مرتبط با موضوع انجمن را از چشم انداز انجمن علمی مهندسی عمران و مدیریت ساخت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تقویت و تحکیم پیوندهای جامعه دانشجویی با جامعه، صنعت، مجامع علمی ملی و بین المللی، انجمن‌های علمی مرتبط و موسسات علمی- تحقیقاتی داخل و خارج از کشور، مشارکت جمعی و داوطلبانه دانشجویان در فعالیت‌های جهادی علمی- تخصصی با زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و خیریه‌ای و نیز اشاعه فرهنگ استقلال، آزادی، توسعه علمی، نفی وابستگی و خودباوری نسل آینده کشور از دیگر چشم اندازهای این انجمن علمی است.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1141387 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مهندسی عمران و مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم انجمن علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری وهفته بزرگداشت مقام معلم میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در مصلای نماز جمعه رودسر برپا شد.

این میز خدمت به‌منظور پاسخگویی مطلوب به شهروندان میز خدمت با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه در مصلای نماز جمعه شهرستان رودسر برپا شد.

بهمن پنجعلی‌زاده مرسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خانواده بزرگ و شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی بوده که خدمات فراوانی در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ ارائه کرده و به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیر دولتی جهان منشأ خدمات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی به کشور بوده و تأثیر آن بر توسعه علمی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش پس از خطبه‌های نمازجمعه با هماهنگی دفتر امام جمعه به مدت یک ساعت در مصلای شهرستان رودسر بر پا شد و نمازگزاران حاضر موضوعات خود را به شکل مستقیم با مسؤلان این دانشگاه در میان گذاشتند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در تاریخ ۲۴ بهمن سال ۱۳۸۲ به دنبال درخواست‌های مردمی و پیگیری شخصیت‌های علمی و فرهنگی شهرستان به عنوان مرکز زیر نظر واحد لاهیجان با پذیرش ۱۰۰ دانشجو در یک ساختمان استیجاری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد و در یال ۱۳۸۶ به واحد مستقل دانشگاهی تبدیل شد، هم اکنون این واحد دانشگاهی در زمینی به مساحت ۵ هکتار و ساختمان آموزشی به مساحت ۷ هزار متر مربع با بیش از ۵۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۶۵۰۰ فارغ‌التحصیل نقش بسیار مهمی در توسعه فضای علمی، آموزشی و فرهنگی شهرستان‌های رودسر و املش ایفا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد