Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه خیریه نقاشی به همت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز و کانون دانشجویی هنر‌های تجسمی و کانون خیریه آئینه در محل نگارخانه شهید آوینی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه خیریه نقاشی به همت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز و کانون دانشجویی هنر‌های تجسمی و کانون خیریه آئینه در محل نگارخانه شهید آوینی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حمیدی مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از ۳۰ تابلو نقاشی به همراه چهارغرفه از هنر‌های تجسمی از آثار دانشجویان در معرض نمایش و فروش قرارداده شده است، گفت: همه عواید حاصل از این نمایشگاه به بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان اهدا خواهد شد.

مدیر اموراجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به ابراز علاقمندی بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان به فعالیت در زمینه نقاشی و هنر‌های تجسمی، افزود: دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های اجتماعی و عضویت در کانون‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توانند با عضویت و فعالیت در کانون‌های دانشجویی موجب افزایش نشاط و پویایی در دانشگاه شوند.

این نمایشگاه از ۳۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در محل نگارخانه شهید آوینی در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است، روز یکشنبه به همت کانون خیریه آئینه و با همکاری سازمان انتقال خون طرح اهدای خون و بانک سلول‌های بنیادی در حاشیه این نمایشگاه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز وزارت علوم نمایشگاه نقاشی اجتماعی دانشگاه تبریز هنر های تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی