Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره تامین بودجه از درآمد‌های غیرشهریه‌ای و بهره‌گیری از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان توضیح داد.

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره برنامه‌های این دانشگاه برای تامین بودجه از درآمدهای غیرشهریه‌ای اظهار داشت: دانشگاه آزاد دیگر تنها مبتنی بر شهریه دانشجویان زندگی نخواهد کرد و از فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان هم بهره می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسنامه دار شدن هزار شرکت دانش‌بنیان در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد توضیح داد: وقتی در رویداد عصر امید قرار است شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و ایده‌های ناب عرضه و حمایت شوند بخشی از این تحول و فعالیت ( بخش حداقلی نسبت به کل سهام شرکت) در اختیار دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که به لحاظ آماری این تامین منابع از درآمدهای غیرشهریه‌ای چقدر است، بیان کرد: کار دانش‌بنیان ها به زمان نیاز دارد و باید سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام گیرد لذا از سال مالی آینده (که از ابتدای شهریورماه آغاز می‌شود) پیش بینی ما این است که با یک نگاه حداقل 15 درصدی شروع کنیم و هرساله این مقدار به میزان 5 درصد افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد درآمدهای دانشگاه تامین بودجه محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد غیرشهریه ای دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • دهقانی: ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی