Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:43:20 GMT

سرقت گوشی موبایل به قیمت جان سارق تمام شد!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۷۳۹

سرقت گوشی موبایل به قیمت جان سارق تمام شد!

سارق جوانی که با همدستش دست به سرقت تلفن‌همراه سرنشین L۹۰ زده بود، پس از تعقیب و گریز طولانی در یک تصادف به کام مرگ فرو رفت! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ شنبه 30 اردیبهشت ماه، وقوع تصادف یک موتورسیکلت با خودرو پراید توسط اهالی خیابان شهید تیموری منطقه ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه و با دو مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سر به شدت مجروح شده بوند. 

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به محل حادثه رسیده بودند، مجروحان حادثه را به بیمارستان انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و سرنشین موتورسیکلت به کام مرگ فرو رفت. 

بدین ترتیب تحقیقات پلیسی کلید خورد، بررسی‌ها نشان داد سرنشینان موتورسیکلت توسط خودرو L90 تحت تعقیب بودند که با یک پراید تصادف کردند. 

بدین ترتیب راننده خودرو L90 هدف تحقیق ماموران پلیس قرار گرفت؛ در تحقیقات مشخص شد، سرنشینان موتورسیکلت قبل از تصادف مرگبار، تلفن‌همراه راننده ماشین L90 را سرقت کرده و به سمت میدان تیموری متواری شدند که در طول تعقیب و گریز طولانی، سرنشینان موتورسیکلت با خودرو پراید تصادف کردند. 

مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه، 5 تلفن‌همراه مسروقه از سرنشینان این موتورسیکلت کشف کردند و متوجه شدند سارقان قبل از تصادف مرگبار، دو تلفن‌همراه دیگر سرقت کرده بودند. 

بنابر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده، جسد متوفی برای سیرمراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم دیگر پرونده برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

سرقت موتورسیکلت‌های رانندگان پیک اینترنتی غذا در نیاورانقتل هولناک راننده پیک‌ اینترنتی در درگیری 20 نفره نیاوران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس دادسرای امور جنایی پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی