Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه پنج تن از شش زندانی فلسطینی که سال گذشته موفق به فرار از امنیتی‌ترین زندان این رژیم شده بودند، به پنج سال و هشت ماه حبس و پرداخت غرامت مالی به مبلغ ۹ هزار شکل (پول رایج در فلسطین اشغالی) محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دادگاه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه جلسه‌ محاکمه شش زندانی فلسطینی زندان «گلبوع» را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادگاه هر یک از پنج تن از شش زندانی فلسطینی که سال گذشته موفق به فرار از امنیتی‌ترین زندان این رژیم شده بودند، پنج سال و هشت ماه حبس و پرداخت غرامت مالی به مبلغ 9 هزار شکل (پول رایج در فلسطین اشغالی) صادر کرد.

هنوز رأی محاکمه «زکریا الزبیدی» صادر نشده است. شبکه المیادین گزارش داد که عدم صدور حکم درباره او به دلیل شرایط مختلف او در داخل زندان است.

پنج تن از این اسرا وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، 15 شهریور سال گذشته، ساعت یک بامداد موفق شده بودند از زندان «گلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

این فرار که با حفر تونلی از داخل زندان به بیرون آن هم با وسایل ابتدایی مانند چنگال و قاشق صورت گرفته بود، منجر به رسوایی رژیم صهیونیستی شد و نظامیان و دستگاه اطلاعاتی این رژیم بعد از چهارده روز تعقیب و عملیات توانستند، زندانیان را مجددا بازداشت کنند.

اسرای تونل آزادی در دادگاه هم مضروب شدنداعتصاب غذای یکی از اسرای تونل آزادی در اعتراض به وحشیگری‌ صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرای فلسطینی فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !