Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها از تمدید ثبت نام یارانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، طیبه حسینی سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها دقیقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی درباره تمدید ثبت نامه دریافت یارانه گفت: متقاضیانی که تاکنون یارانه نگرفته اند برای ثبت نامه دریافت یارانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۴ خرداد امکان ثبت نام آنها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا امکان تمدید مجدد وجود دارد گفت: طبق بررسی‌ها امکان تمدید وجود دارد ولی فعلاً تا پایان روز چهارشنبه ۴ خرداد این فرصت مجدداً فراهم شده است.
سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای شماره کد ملی‌ها جهت ثبت نام در سه روز پیش رو وجود ندارد و هر سرپرست خانواری که یارانه نمی گرفته یا انصراف داده یا دریافت می کرده ولی در یارانه جدید حذف شده است می‌تواند برای ثبت نامه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به آدرس: https://sso.my.gov.ir/login مراجعه کنند.

حسینی ادامه داد: سرپرستان خانوار ابتدا کد یو اس اس دی *۴*۴۳*۸۵۷* کد ملی# را وارد کرده و از دریافت یارانه مطمئن شود. اگر یارانه بگیر نیست به سامانه مذکور مراجعه کند.

وی یادآور شد: تنها افرادی به پلیس +۱۰ مراجعه کنند که بخواهند بعد خانوار را اصلاح کنند. مثلاً دختر یا پسری که ازدواج کرده و از خانواده پدری جدا شده با مدارک سند ازدواج و یا زنانی که از همسران خود جدا شده اند با مدارک طلاق نامه به پلیس +۱۰ مراجعه کنند ولی کسانی که بار اول است که می‌خواهند ثبت نامه کنند نیازی به مراجعه به پلیس +۱۰ نیست.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: سازمان هدفمندی یارانه ها ، یارانه نقدی ، قطع یارانه نقدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی قطع یارانه نقدی هدفمندی یارانه ها ثبت نامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد

درو مک اینتایر قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرد.

سرانجام درو مک اینتایر با تمدید قراردادش به شایعات جدایی از WWE پایان بخشید. یک گزارش جدید جزئیاتی از قرارداد او را منتشر کرده است.

طرفداری | دواین "د راک" جانسون با ارسال کلیپی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات جدایی جنگجوی اسکاتلندی پایان بخشید. در این کلیپ شاهد فردی هستیم که به مناسبت تمدید قرارداد درو مک اینتایر با WWE از طرف غول آخر یک شمشیر کلیمور به این ستاره اسکاتلندی هدیه می‌کند. به نقل از Fightful Select مذاکرات WWE با درو مک اینتایر برای یک قرارداد جدید از مارس 2024 آغاز شد و تنها کمی پیش از این اطلاعیه دواین جانسون به سرانجام رسیده بود. طبق گزارش‌های متعددی که پیش‌تر منتشر شده بود، قرارداد قبلی درو با WWE در کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسید.

چانه زنی‌های زیادی از سوی طرفین در خلال این مذاکرات صورت گرفت، اما در نهایت گفته می‌شود که قهرمان سابق سنگین وزن از قرارداد جدیدش رضایت دارد. خانواده او که همچنان اکثریت آنها ساکن اسکاتلند هستند، بخش مهمی از این مذاکرات بودند. این گزارش ادامه می‌دهد که مک اینتایر با افزایش حقوق قابل توجهی مواجه شده و قراردادی چند ساله امضا کرده است. ستاره‌های دیگر نیز انتظار می‌رود که به زودی قراردادشان را تمدید کنند که از مهمترین آنها می‌توان به سث رالینز و بکی لینچ اشاره کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان