Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری فارس، یحیی صالح طبری با اشاره به آخرین جزئیات مصدومیت دانشجویان دختر در یک خوابگاه دانشجویی گفت: این خبر ساعت ۵ صبح به سامانه ۱۱۵ تهران اعلام شد.

وی افزود: این خوابگاه مربوط به دانشگاه فرهنگیان نسیبه واقع در بلوار مرزداران است.

وی گفت: تعداد کل مصدومان ۲۲ نفر بودند که ۲۰ نفر به بیمارستان منتقل و دو نفر در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح طبری گفت: برای این حادثه ۵ آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس اعزام شدند و سه نفر از مصدومان به بیمارستان حضرت رسول و ۱۷ نفر به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی