Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دیروز آزاد سازی خرمشهر در ابعاد نظامی محقق شد و امروز فتح خرمشهرها در ابعاد فرهنگی و اقتصادی پیش‌رو قرار دارد گفت: این باور و اعتقاد به خدا اگر باشد خرمشهرهای اقتصادی و معیشتی و فرهنگی هم فتح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سردار یدالله جوانی صبح امروز در جمع کارکنان مجتمع پارس جنوبی در عسلویه با گرامیداشت سوم خرداد عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، حماسه رزمندگان در این عملیات را بزرگترین رویداد تاریخ معاصر ایران دانست و اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس و مقاومت مردان و زنان خرمشهر گنج دفاع مقدس است که باید به نسل‌های مختلف منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خرمشهر را نماد ایستادگی و پیروزی ملت ایران در پرتو نصرت الهی دانست و با اشاره به عملیات بیت‌المقدس خاطر نشان کرد: خرمشهر با خلق حماسه عظیم و حدود 40 مقاومت جانانه از دست دشمن خارج شد و آنچه زنان و مردان در خرمشهر انجام دادند هنوز به تصویر کشیده نشده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمایت و پشتیبانی‌ قدرت‌های شیطانی غرب و شرق از صدام پرداخت و با اشاره به اینکه مقاومت در خرمشهر تمام معادلات دشمنان را بر هم زد خاطر نشان کرد: دشمن فهمید که نمی‌تواند در عملیات نظامی به اهدافش برسد و چاره را در مذاکره دید تا با پس دادن خاک تصرفی، از ایران امتیاز بگیرد، به همین سبب دشمن، خرمشهر را تا بن دندان مسلح و تبدیل به دژ نفوذناپذیر کرده بود که 19 هزار اسیر و 16 هزار کشته و زخمی عراقی ماحصل کار صدام بود

جوانی با یادآوری پیام امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: این پیام در ابعاد گوناگون دارای آموزه و درس است که یکی از ابعاد آن یعنی خدا بود که اینها را عقب زد، خدا نصرت و پیروزی داد و رهبر معظم انقلاب، عامل اصلی آزادسازی خرمشهر را اعتقاد و باور رزمندگان به نصرت الهی تبیین می‌کنند.

وی بیان اینکه دیروز فتح خرمشهر در ابعاد نظامی محقق شد و امروز فتح خرمشهرها در ابعاد فرهنگی و اقتصادی پیش‌رو قرار دارد گفت: این باور و اعتقاد به خدا اگر باشد خرمشهرهای اقتصادی و معیشتی و فرهنگی هم فتح می‌شود.

گفت‌وگوی داغ زیر پل خرمشهر؛ روایت دست اول «عنایت» از حماسه‌ها و رنج‌های مردم خرمشهر در سالروز آزادی«آزادسازی خرمشهر»؛ امیدی برای این روزهای «ملت»/ توصیه امام(ره) پس از «سوم خرداد» چه بود؟برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اعلام شد/2227 برنامه به مناسبت حماسه سوم خردادماه

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر چه مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز همه را درگیر کرده است اما امروز در نقطه‌ای قرار داریم که دشمنان هرگز فکرش را نمی‌کرد به اینجا برسیم، ما در 45 سال پیش تحت سلطه آمریکا و غرب بودیم.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فتح خرمشهر سیاسی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد