Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و رفع موانع از مسیر تولید در کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد، اظهار داشت: طبق قوانین و ضوابط، مدیران باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامیبه توجه به تولید داخلی، متذکر شد: در این زمینه هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی به تأکیدات استاندار مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره و مطرح کرد: تکلیف همه ما این است که از سرمایه‌گذاران داخلی حمایت کنیم.

اشرفی در ادامه شرکت شهرک‌های صنعتی استان را موظف کرد در اسرع وقت مشکلات ایجاد شهرک صنعتی خصوصی را احصا و رفع نماید.

وی از اداره‌کل امور اراضی و اداره‌کل راه و شهرسازی نیز خواست پیگیری‌های لازم جهت طی شدن روال اداری درخواست شرکت کاشی و سرامیک فرزاد مبنی بر احداث شهرک صنعتی خصوصی را در کارگروه امور زیربنایی استان صورت دهد.

به گزارش فارس؛ معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری طی بازدیدی از واحدهای تولیدی شرکت کاشی و سرامیک فرزاد از نزدیک مسائل و مشکلات مجموعه را رصد نمود و در جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیران دستگاه‌های متولی و مدیر عالی شرکت فرزاد در خصوص مسائل و مشکلات  و درخواست‌های  واحد مذکور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیدکنندگان اشتغال حمایت از تولید هماهنگی امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران