Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده تاکید کرد: ورزش بانوان شاغل و بانوان کارگر را با جدیت دنبال می‌کنیم تا با داشتن خانواده و فرزندان موفق و سالم جامعه ای پویا و با نشاط داشته باشیم.

به گزارش ایران آنلاین،  «نرجس بختیار خلج» در نخستین نشست هم‌اندیشی نواب رئیس هیات‌های ورزش کارگری سراسر کشور  بر نقش و وظایف مادران در خانواده و اجتماع تاکید کرد و گفت: پرداختن به ورزش بانوان از دو جهت مهم است؛ اول اینکه زنان به واسطه نقش محوری شان در خانواده اثرگذاران و فرهنگسازان حوزه ورزش در خانواده و جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم زنان متاثر از سیاست های ورزشی هستند به شکلی که سیاستها و برنامه ریزی درست و متناسب با ایفای نقش‌های چندگانه می‌تواند ضامن بخش مهمی از سلامت ایشان و خانواده‌هایشان باشد.

وی افزود: زنان شاغل ضمن نقش‌آفرینی در پیشرفت کشور، نقش‌آفرین در خانواده‌ها هستند لذا باید مسیر برای ایشان به‌گونه‌ای هموار باشد که با جسم و روحی سالم نقش کلیدی خود را در تمامی زمینه‌ها به‌خوبی ایفا کنند.

بختیار خلج تاکید کرد: حضور و مشارکت مؤثر بانوان در سطوح سیاستگذاری و تصمیم‌گیری ورزش باهدف تقویت و تحکیم خانواده بسیار مهم است.

در این نشست «تهمینه دانیالی» سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: باهمت و تلاش جهادی همکاران، نوسازی و بهسازی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران تهران به اتمام رسید و امروز شاهد پویایی این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به حضور سازنده‌ زنان در صحنه‌های تاریخ و در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مبارزاتی که امری انکارناپذیر است، افزود: باعث افتخار است که در کشور به‌ویژه در سطوح مدیریتی زنان به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته‌اند.

دانیالی افزود: هیات ورزش کارگری باید نشست‌هایی با بخشداران، شهرداران، فرمانداران و رؤسای مختلف ادارات اجرایی شهرستان‌ها در راستای تقویت ورزش کارگری به‌ویژه در حوزه بانوان برگزار کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: باید با تلاش شبانه‌روزی سعی کنیم فضایی فراهم شود تا ورزش کارگری خصوصاً در بخش بانوان توسعه و بهبود یابد.

وی از نواب رئیس هیات‌های ورزش کارگری کشور خواست که از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد ورزش کارگری بهره ببرند.

در اولین نشست هم‌اندیشی نواب رئیس هیات‌های ورزش کارگری سراسر کشور «جواد رمضی» رئیس فدراسیون ورزش کارگری، حسین قلیچ قائم‌مقام سازمان بسیج کارگری کارخانه‌ها استان تهران و برخی از مسئولین ورزش کارخانه‌ها تهران و نواب رئیس هیات‌های ورزش کارگری سراسر کشور نیز حضور داشتند.



انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم