Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا البرزی   روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که در مجتمع فرهنگی ۹ دی شهر هشتگرد  برگزار شد، اظهار داشت: باید با شناسایی ظرفیت‌های شهرستان و تعامل همه جانبه و سازنده و هم افزایی نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

وی تحول وتغییر در خدمت‌رسانی را جزو اولویت‌ها بیان کرد و گفت: جایگاه فرمانداری ساوجبلاغ در شهرستان به عنوان نهاد دولت است و کار اصلی  پس از اولین شورای اداری آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرزی با تاکید بر اینکه مدیران خدمتگزار هستند، اضافه کرد: همه ما در مبانی همفکر هستیم و خدمتگزاری از اصلی ترین اهداف همه ما ا ست و با این حال باید روحیه خدمتگزاری تقویت شود.

فرماندار ساوجبلاغ  گفت: استفاده از نظرات و دیدگاه های صاحبنظران ارزشمند است و باید با همفکری قطاری که در حال حرکت است به خوبی به مقصد برسانیم چرا که خدمات ما آبروی کل نظام و رییس جمهور است.

البرزی در خصوص مشکلات مسکن مهر اظهار داشت: ما از دستگاهی نمی‌پذیریم که پای کار نباشد و روسای ادارات  برای انجام خدمت به مردم و نشان دادن عشق به رهبری به عرصه خدمت بشتابند.

وی افزود: هیچ ارباب رجوعی نباید با نارضایتی از اتاق خارج شود و  مدیران باید برای خدمت به مردم بیشترین وقت را بگذارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی  اعتبارات استان البرز  در سال‌جاری اظهار داشت: ما بهترین ظرفیت ها را در استان البرز و غرب استان  در بخشهای صنعت، گردشگری و کشاورزی داریم که نیاز است با تخصیص اعتبار و افزایش بودجه‌ای تلاش ها مضاعف شود.

علی حدادی با اشاره به  وجود پروژه‌های ملی در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: پروژه آبرسانی، فاضلاب شهری، آماده سازی زمین ۱۰۰ هکتاری برای شرکت های  دانش بنیان،  تکمیل ورزشگاه چندهزار نفری، تکمیل بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و ساخت  بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرجدید مهستان از جمله پروژه‌های ملی هستند که بودجه لازم به آنها اختصاص داده شده و نباید اجازه برگشت حتی یک ریال از بودجه مصوبه به خزانه را دهیم.

وی به مشکلات شهرهای گلسار و کوهسار شهرستان ساوجبلاغ  نیز اشاره کرد و گفت: در تلاش خواهیم بود مشکلات آنها را نیز با کمک مدیران اجرایی مرتفع نمائیم.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز خواستار تعامل سازنده فرماندار  با ائمه جمعه، نماینده مجلس و  اعضا شورای تامین شد و گفت: امیدواریم فرماندار جدید ساوجبلاغ نگاه پدرانه  به مدیران دستگاه های مختلف اجرایی به خصوص دستگاههایی که  در زمینه اقتصادی فعالیت می‌کنند داشته باشند تا زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم ایجاد گردد.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری با اشاره به وجود چندین منطقه محروم در شهرستان ساوجبلاغ از فرماندار خواست، با کمک دستگاههای اجرایی نسبت به محرومیت زدایی از این مناطق اقدام نمایند و در پایان از کسانی که در این زمینه تلاش نموده اند تقدیر نمایند.

امام جمعه شهر جدید مهستان نیز با اشاره افزایش جمعیت در این  شهر به واسطه نزدیکی با پایتخت بر ضرورت هم افزایی همه دستگاههای اجرایی و نهادهای مسوول در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: در اجرای این طرح ، تأمین زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در اولویت مسوولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری گفت: امیدواریم با همکاری یکدیگر و با نگاه ویژه که در راستای خدمت به مردم است، بتوانیم مشکلات را با پیگیری مداوم حل کنیم.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها ساوجبلاغ جلسه شورای اداری مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ جلسه شورای اداری مسکن ساوجبلاغ جلسه شورای اداری مسکن شهرستان ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی سال گذشته در راستای انعکاس عملکرد و اخبار ادارات تلاش بسیاری داشته و همچنین در بحث انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند در راستای ایجادِ نشاط و امید آفرینی در جامعه گام‌های بلندی بردارند.

وی به برخی از مشکلات روابط عمومی‌های ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی‌ها، مستقل شدن آنها در دستگاه‌های اجرایی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روابط عمومی‌ها نگاه ویژه داشته و آنها را تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان برخی از خصوصیات روابط عمومی توانمند را برشمرد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پویایی و فعالیت در دستگاه‌های اجرایی، دارای خلاقیت و اندیشه‌ای نو باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خود را با خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان منعکس کرده و در جامعه نشاط ایجاد کنند.

بارگاهی به نقش بارزِ روابط عمومی‌ها در خصوص جوانی جمعیت و حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید اخبار دستگاه اجرایی و دستاوردهای دولت را در جامعه بخوبی اطلاع رسانی کند تا مردم از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: با انتخاب هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان باید هم افزایی بیشتری داشته تا انعکاس بهتری از خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

بارگاهی بر تعامل روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با یک گروهی را ایجاد کرده و با مطرح کردن موضوعات به همدیگر کمک کنند و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

در پایانِ این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دشتستان با حضور ۳۷ روابط عمومی برگزار شد و ایمان خوشقدم به عنوان رئیس، جواد راهپیما به عنوان نایب رئیس، مرجان غلامی به عنوان منشی، علی نامی نظری و کوروش امینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا ابول زاده و اعظم شیخی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب توکلیان و مریم موسوی به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند.

کد خبر 6088046

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود