Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@18:05:08 GMT

یورش ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۹۵۴

یورش ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،دایره اوقاف اسلامی شهر قدس اعلام کرد که ۹۶ شهرک‌نشین صهیونیست صبح امروز دوشنبه در تلاش برای به جا آوردن آئین تلمودی، وارد صحن‌های مسجدالأقصی شدند.

 رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که انتظار می‌رود تعداد زیادی از شهرک‌نشینان وارد صحن‌های مسجدالأقصی شوند و این در حالی است که در پی صدور رأی دادگاه به اصطلاح صلح رژیم موقت صهیونیستی در خصوص اعطای اجازه به صهیونیست‌ها برای به جا آوردن آئین تلمودی در مسجدالأقصی، گروه‌های صهیونیستی برای یورش به این مسجد مقدس فراخوان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین ارتباط تشکیلات خودگردان فلسطین، گروه‌های فلسطینی و اردن این تصمیم رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، وزارت خارجه فلسطین، این تصمیم رژیم صهیونیستی را اعلام جنگ مذهبی و کودتا علیه وضعیت موجود قدس دانست و اردن نیز این تصمیم را باطل و غیرقانونی خواند.

جنبش حماس در واکنش به این تصمیم تل‌آویو، آن را بازی با آتش و عبور از تمامی خطوط قرمز برشمرد.

از سوی دیگر کابینه رژیم موقت صهیونیستی مدعی شد که هیچ تصمیمی برای تغییر وضعیت موجود در مسجدالأقصی ندارد و رأی دادگاه تنها درباره چهار اسرائیلی که به دلیل انجام مراسم تلمودی در مسجدالأقصی بازداشت و از آن تبعید شده بودند، صادر شده و یک رأی فراگیر درباره آزادی عبادی در مسجدالأقصی نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهرک نشین صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی

شهروندان مغربی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران شهروند مغربی عصر دیروز به خیابان‌ها آمدند و با برپایی تظاهرات در شهرهای طنجه و مکناس ( شمال ) محمدیه و ازمور ( غرب ) به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین، شعارهایی در حمایت از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی سردادند و حمایت نظامی و سیاسی دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی خواستار جلوگیری از کوچ اجباری ساکنان نوار غزه شدند و از تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی حمایت کردند.

شهروندان مغربی در تظاهرات خود شعار دادند « ملت مغرب با عملیات طوفان الاقصی است»، « فلسطین چشم ماست» « ملت الاقصی به پیش تا پیروزی و آزادی» ، « عملیات طوفان الاقصی نابودگر صهیونیست‌های ستمگر» و «عادی سازی روابط با تل آویو نابود باد»

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

مغرب و رژیم صهیونیستی در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط امضاء کرد که با مخالفت احزاب و مردم مغرب روبرو شد اما دولت رباط به این اعتراض‌ها توجهی نکرد و در مسیر توسعه روابط با تل آویو گام برداشت.

مردم مغرب طی شش ماه گذشته در تظاهرات ضد صهیونیستی خود همواره بر لغو توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

از زمانی که نظامیان صهیونیستی به نوار غزه حمله کرده‌اند ده‌ها هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • موشکباران شهرک های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو