Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فوتبال زنان خاتون بم می گوید با این برد به قهرمانی نزدیک تر شدیم اما نباید ریسک کنیم و به دنبال پیروزی در بازیهای باقیمانده هستیم تا با پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان،  مرضیه جعفری، در نشست خبری پس از برد ۳ بر صفر تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاهان، همیشه تیم خوبی است و کادر خوبی دارد و تیمی با اخلاق و با شخصیت که از سوی باشگاه هم حمایت های خوبی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: مشخص است که این تیم با برنامه پیش می رود و خوب کار می کند. هر دو بازی رفت و برگشت ما و سپاهان بازی های خوبی بود..سرمربی تیم خاتون بم با اشاره به اینکه تیمش به ۳ امتیاز این بازی برای قطعی شدن مسیر قهرمانی نیاز داشت ، خاطر نشان کرد: بازی قشنگی بود و ما باید برای قهرمانی این بازی را می‌بردیم و همین مسئله انگیزه ما را بیشتر می‌کرد.وی در خصوص زهرا قنبری گفت: زهرا بازیکنن فوق العاده ای است که در هر شرایطی گل می زند و به داشتن آن می بالم.وی با اشاره به حضور هواداران تیمش در ورزشگاه نقش جهان اضافه کرد: هوادارانی داریم که همیشه با تیم هستند و امروز این هواداران به اصفهان آمده بودند که ما را همراهی کنند و ما خدا را شاکریم توانستیم با تلاش مان جواب زحمت هواداران را بدهیم.وی ادامه داد: امروز دو تیم سپاهان و خاتون بم فوتبالی به دور از حاشیه و تنش به نمایش گذاشتند و علاوه بر جنگیدن رفاقت کردند.سرمربی تیم خاتون بم در خصوص بازی در نقش جهان خاطرنشان کرد: این مسئله نشان از بها دادن مسولان سپاهان به بانوانشان است و این موضوع را تایید می کند  که بانوان هم می توانند و تفاوتی با آقایان ندارند.جعفری با اشاره به اینکه لیگ امسال فرسایشی شد، اظهار داشت: از لحاظ کیفی این لیگ سطح بالاتری نسبت به قبل داشت اما فرسایشی بود و این فرسایشی بودن به ضرر تیم های بالای جدول بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان سپاهان تیم فوتبال بانوان خاتون بم خاتون بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست