Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یادواره ۱۳ شهید شهرستان شیروان در عملیات بیت المقدس با تداعی روزهای سخت هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم ترین دلایل جانفشانی شهدا و ایثارگران را توجه به ابعاد اعتقادی و ایمان ذکر و اظهار کرد: سه شعار ایمان، رهبری ‌و‌حضور مردم رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمام اشتباه دشمنان در زمان هشت سال دفاع مقدس نادیده گرفتن مباحث دینی و اعتقادی مردم ایران عنوان کرد و گفت: نافرجام ماندن ترورها و هزاران دسیسه دشمنان با توجه به مسائل اعتقادی رخ داد.

استاندار خراسان‌شمالی به طرح جدید دولت در حوزه اصلاحات اقتصادی اشاره کرد و افزود: در طرح مردمی سازی اقتصاد اگر ایثار و صبوری را رکن اصلی قرار دهیم بدون شک از این گذر هم عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید دشمنان موجب برهم زدن تعادل و بروز بسیاری از مشکلات شوند، ادامه داد: در یک مقطعی تصور بر این بود اگر ارزی در اختیار تجار قرار دهیم ثبات قیمت را شاهد خواهیم بود در حالیکه سرمایه مردم باید صرف مسائل عمرانی شود.

نماینده عالی دولت در استان این طرح را تصمیم مهم دولت جهت توزیع عادلانه دانست و گفت: تلاش دشمنان در رسانه‌های مختلف ایجاد یاس و ناامیدی با حربه گرانی است و این در حالیست که اجرای این طرح به نفع تجار، مردم و اقتصاد کشور است.

محمدرضا حسین نژاد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با این تعداد بالای شهدا و عبور از مشکلات و موانع بسیار نباید این مشکلات اقتصادی موجب ناامیدی و دلسردی ما شود زیرا ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه وفاداری خود را به مقام معظم رهبری و نظام نشان داده اند، گفت: با عبور از این دست اندازها جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کنیم.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه اصلاحات اقتصادی باید به مرور انجام شود، تصریح کرد: تمام پیش‌بینی‌های غلط رسانه‌های معاند به سرانجام نمی‌رسد.

وی همچنین به سفر آتی رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری ما در استان با سفر رئیس جمهور حل مشکل آب شرب با تامین و انتقال آب پایدار است که در صورت تحقق این مهم شاهد افزایش درآمد سرانه مردم و تحول حوزه کشاورزی هم خواهیم بود.

این مقام مسئول یکی از ابزارهای توسعه استان را توجه به بخش راه دانست و ادامه داد: در بخش روستاهای بالای پنجاه خانوار ۳۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت نیاز است که این موضوع هم در سفر رییس جمهور به استان مطرح می‌شود.

وی توجه به حوزه‌های گردشگری، معادن و کشاورزی را از دیگر موضوعات مطرح در سفر رییس جمهور عنوان کرد.

حسین نژاد با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های بزرگ من در استان موضوع اشتغال است، گفت: باید به اشتغال فرزندان جانبازان و شهدا و فرزندان خانواده‌های معمولی توجه ویژه شود این جوانان، مستعد سکانداری بخش تولید هستند لذا نباید فقط به فکر انجام امور اداری بود.

وی تقویت بخش تولید را بستر ساز اشتغال دانست.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال هشت سال دفاع مقدس سفر رئیس جمهور حسین نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی

محمد جواد تشکری گفت: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم ۳۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.
وی افزود: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ ها‌ی سنخواست خسارت وارد شد.
تشکری با تأکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و موثر‌ترین روشی که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، گفت: همچنین ۵۸ کیلیومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از خسارت سیل به ۱۴ کانال و استخر وآب بند و ۵ رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری نیز خبرداد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند