Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مولوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان آرد یارانه ای که باید در چرخه مقرر و برای خبازی مصرف می شد، از چرخه خارج و با چندین برابر قیمت تحویل کارخانه ها می شد.

وی با اشاره به نحوه فروش این میزان آرد خارج از چرخه قانونی گفت: گونی های این آردها فاقد علایم هستند که توسط متخلفان در گونی های مخصوص آرد بدون یارانه تخلیه شده و وارد کارخانه ها می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید گندم خریداری شده توسط کارخانه های آردسازی در سامانه سیپا ثبت شود، افزود: گزارش های دریافتی حاکی از عدم ثبت گندم خریداری شده توسط کارخانه ها بود که برخی کارخانه های آردسازی ضمن جابه جایی آرد یارانه ای، دست به انبار غیرمجاز گندم زده و باعث اختلال در عرضه و تقاضا می شدند.

مولوی با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات به شدت با موارد این چنینی که امنیت غذایی و روانی جامعه را به هم می زنند، برخورد می کند، گفت: واحدهای متخلف تا پنج برابر جریمه می شوند.

برچسب‌ها آرد آذربایجان شرقی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد آذربایجان شرقی سازمان تعزیرات حکومتی آرد آذربایجان شرقی سازمان تعزیرات حکومتی کارخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان