Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:04:41 GMT

مقامات عراقی باید پاسخگوی حملات تروریستی اخیر باشند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۵۱۰۴

مقامات عراقی باید پاسخگوی حملات تروریستی اخیر باشند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، «سید عمار حکیم» رهبر این جریان به عملیات های تروریستی اخیر در عراق به ویژه در استان کرکوک واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سید عمار حکیم با اشاره به کشته شدن شماری از غیرنظامیان در استان کرکوک گفت: این جنایت ددمنشانه را که شهروندان بی‌گناه قربانی آن شدند، محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید پرسید که چرا اقدامات امنیتی و اطلاعاتی برای تأمین امنیت استان کرکوک انجام نشده است.

رهبر جریان حکمت ملی یادآور شد: از مقامات ذی‌ربط می‌خواهیم که تلاش‌ها برای تعقیب تروریست‌ها و سپردن آنها به چنگ عدالت را افزایش دهند. گفتنی است، سلسله اقدامات تروریستی بقایای تکفیریهای داعش به نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. بر اساس این گزارش، تروریست‌های تکفیری داعش به روستای العاصی در منطقه الرشاد واقع در جنوب کرکوک یورش بردند.

منابع عراقی اعلام کردند که به دنبال این یورش تروریست‌های تکفیری داعش ۷ نفر کشته شدند. از سوی دیگر، گفته می‌شود تروریست‌های تکفیری به منطقه‌ای در دیالی نیز یورش بردند که به دنبال آن ۲ نفر کشته و ۲ تَن دیگر زخمی شدند. در همین حال، هجوم داعش به استان نینوا نیز یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

کد خبر 5498013 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عمار حکیم عراق داعش اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین جو بایدن جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین عراق مسکو ناتو فنلاند لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها