Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:19:00 GMT

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۵۷۸۹

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه مرکز نوآوری دانشگاه گیلان با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی رئیس جمهور و استاندار گیلان و جمعی از مسئولان با مساحت هزار و ۸۷۵ مترمربع و با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در دانشگاه گیلان افتتاح شد.

حمایت از طرح‌های پژوهشگران، کمک به شکل گیری و حیات شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد ارتباط بین صنعت، دانشگاه و دولت و تشویق افراد به ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی محصولات از جمله اهداف و وظایف این مرکز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای مرکز نوآوری دانشگاه گیلان شامل شورای نوآوری، استارتاپ ها، شتاب دهنده‌ها، واحدهای تحقیق و توسعه، سازمان و صندوق‌های حمایتی دولتی و غیردولتی، سرمایه گذاران خطرپذیر و خیران حوزه فناوری و نوآوری است.

همچنین معاون علمی رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان گیلان از چند کارخانه و واحد نوآور بازدید کرده است.

کد خبر 5498095

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور کارخانه نوآوری بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ویروس کرونا سوم خرداد فتح خرمشهر آمار کرونا اردبیل خراسان رضوی دانشگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کالیفرنیا از سرمایه‌گذاری در اسرائیل صرف‌نظر کرد+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌بی‌اس، مایکل وی دریک، رئیس دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید روز جمعه با رهبران دانشجویان معترض و متحصن به توافقی رسید که منجر به پایان تحصن در حیاط دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه گفته است که جلسات سازنده و همراه با احترام بوده و نقطه کانونی توافق شفافیت سرمایه گذاری‌های دانشگاه کالیفرنیا و تشکیل یک کارگروه برای بررسی امکان حذف کمک‌های مالی دانشگاه از مدیریت دفتر سرمایه گذاری بوده است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • دانشگاه کالیفرنیا از سرمایه‌گذاری در اسرائیل صرف‌نظر کرد+ فیلم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است