Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:33:49 GMT

بارسلونا به مذاکرات برای جذب رافینیا سرعت می بخشد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۱۲۸

بارسلونا به مذاکرات خود با لیدزیونایتد برای جذب وینگر برزیلی این تیم سرعت داده است. 

رافینیا اولویت بارسلونا برای پست وینگر است. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، رافینیا اولویت اصلی بارسلونا برای جانشینی عثمان دمبله ای به حساب می آید که قرار است به احتمال 95% با اتمام قراردادش بلوگرانا ترک کند. رافینیا از مدت ها قبل با بارسلونا به توافق شفاهی رسیده و تنها توافق میان دو باشگاه باقی مانده است که بلوگرانا به همین دلیل می خواهد مذاکرات را تسریع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقی که ظاهرا بقای لیدزیونایتد در لیگ برتر می تواند علیه آن عمل کند. 

شیوه جالب رافینیا برای شکرگزاری پس از بقای لیدز یونایتد در لیگ برتر / عکس

بارسلونا اما برای جذب رافینیا مصمم است؛ ژاوی او را می خواهد، مسئولان فنی بلوگرانا کیفیت وی را تایید کرده اند و باشگاه از نظر مالی قرار است این هزینه را پوشش بدهد. منابع موندو دپورتیوو می گویند که رافینینا برای پوشیدن پیراهن بارسلونا مبارزه خواهد کرد و باشگاه هم از جذب وی مطمئن است. با توجه به بقای لیدزیونایتد در لیگ برتر انگلیس، بند فسخ 25 میلیون یورویی فعال نخواهد شد اما مبلغ انتقال قرار نیست 40 میلیون یورویی باشد که رسانه های انگلیسی ادعا کرده اند. 

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی