Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فضای کار اشتراکی پارک علم و فناوری استان گیلان با حضور معاون رییس جمهور در رشت به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فضای کار اشتراکی پارک علم و فناوری استان گیلان عصر امروز با حضور سورنا ستاری معاون رییس جمهور و به منظور فعالیت استارتاپ‌ها و شکل‌دهی ایده در رشت به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان گیلان در حاشیه افتتاح فضای کار اشتراکی اظهار داشت: این فضا برای فعالیت استارتاپ‌ها و کسانی که دارای ایده هستند طراحی شده است و امکانات رفاهی برای یک روز کاری با هزینه کم در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

امیر ملک‌پور خاطرنشان کرد: بیش از دو میلیارد تومان برای فضای کار اشتراکی پارک علم و فناوری گیلان هزینه شده و 23 استارتاپ امکان فعالیت در این فضا را دارند که حدود 70 نفر می‌توانند به‌صورت مستقیم در این فضا برای شکل‌دهی به ایده‌ و استحکام کسب و کار خود مشغول به‌کار شوند.

کارخانه نوآوری استان گیلان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شدشرکت‌های مستعد حوزه دانش‌بنیان در گیلان از تسهیلات حمایتی بهره‌مند می‌شوندخانه‌های خلاقیت صنایع‌دستی در استان گیلان راه اندازی می‌شود

به گزارش تسنیم، افتتاح شرکت دانش‌بنیان فناور مرکز نوآوری مکعب شامل 350 متر مربع، 8 اتاق و سالن و فضای کافه برای استراحت شرکت جزو دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهور به گیلان بود.

شرکت دانش‌بنیان فناور مرکز نوآوری مکعب با 5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شخصی به بهره‌برداری رسید و فرصتی برای رشد جوانان با پشتکار گیلانی در فضایی متفاوت است.

انتهای پیام/612/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر