Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد وحیدی سه‌شنبه با حضور در محل حادثه ریزش ساختمان تجاری متروپل آبادان در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت این واقعه تلخ به ملت ایران‌ و مردم شریف آبادان به خصوص خانواده جانباختگان اظهار داشت: از روز گذشته و در دقایق اولیه حادثه تمامی مسوولان استانی و محلی وارد عمل شدند و همه تلاش خود را برای مهار حادثه آغاز کردند تا آوار برداری ها شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور نجات حادثه دیدگان زیر آوار را مهمترین هدف گروه های امداد و نجات برشمرد و گفت: با تلاش امدادرسانان ‌۲۹ شهروند از زیر آوار نجات یافتند و عملیات آوار برداری همچنان ادامه دارد.
وحیدی با بیان اینکه همه دستگاه ها همچنان در حال آواربرداری و امدادرسانی هستند افزود: استانداری، فرمانداری، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و نیروهای پالایشگاه آبادان همچنان مشغول عملیات آواربرداری هستند.
وی وجود سازه‌های ناپایدار در کنار سازه فرو ریخته را مهمترین مشکل در عملیات امدادرسانی عنوان کرد و گفت: با این وجود کار امدادرسانی و آوار برداری با احتیاط و حساسیت بیشتری دنبال می شود..
وحیدی از امکان فرو ریختن سازه ناپایدار در ساختمان متروپل خبر داد و افزود: به همین دلیل کار با حساسیت خاصی ادامه دارد زیرا خطر پذیری بالایی دارد.
وی با اعلام حضور تعدادی آتش نشان از تهران و استان های همجوار برای امداد رسانی در آبادان گفت: از شهروندان آبادانی درخواست داریم برای جلوگیری از کاهش سرعت امداد رسانی و خطرات احتمالی به محل حادثه مراجعه نکنند.

وزیر کشور اظهار داشت: حضور مردم ضمن خطرآفرینی کار را برای تیم های امداد و نجات سخت تر می کند و باید خارج از منطقه باقی بمانند.
وحیدی گفت: نمی توان پیش بینی کرد عملیات آواربرداری چه زمانی پایان خواهد یافت ولی تلاش داریم با آواربرداری عزیزانی که احتمالا زیر آوار مانده اند را بیرون بیاوریم.
وی از جان باختن ۱۰ شهروند آبادانی در این حادثه خبر داد و گفت: ۳۲ شهروند نیز در این حادثه مصدوم شدند که ۱۵ نفر از مصدومان شرایط مناسبی دارند.
وحیدی از وجود امکانات مناسب امداد و نجات در آبادان خبر داد و گفت: در منطقه هیچ مشکلی نداریم، تمامی امکانات وجود دارد ولی محدودیت های محیطی و سازه ها باعث شده روند کار با حساسیت خاصی دنبال شود.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد.

با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از این حادثه امداد رسانان همچنان مشغول امداد رسانی هستند تا افراد احتمالی گرفتار زیر آوار را نجات دهند. 

برچسب‌ها احمد وحیدی امداد رسانی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی امداد رسانی خوزستان احمد وحیدی امداد رسانی خوزستان آبادان امداد و نجات امداد رسانی زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل