Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:31:34 GMT

مادر شهیدان احمدی به فرزندان شهیدش پیوست+تصویر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۹۳۳۳

مادر شهیدان احمدی به فرزندان شهیدش پیوست+تصویر

گروه استان‌ها ـ مادر شهیدان احمدی همزمان با سالروز سوم خرداد به فرزندان شهیدش که در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیده بودند، پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، همزمان با فرسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس "حاجیه خانم سرخیل" به دیدار فرزندان شهیدش در عملیات بیت‌المقدس شتافت و آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سالیان سال بود که در سوم خرداد سالگرد شهادت شهید "حسنعلی احمدی" و "حسین احمدی" درددل‌های انباشته شده را به فرزندانش می‌گفت تا از این طریق به دل داغ دیده‌اش تسکینی داده باشد.

اما امسال او دیگر تاب گفتن نیاورد با خود می گفت چقدر بگویم آیا سی سال گفتن کافی نیست بنابراین تصمیم به رفتن گرفت امسال در سوم خرداد او به جای گفتن کوچ رحیل بر گزید تا گفتنی های سی ساله را همراه با آغوش گرفتن فرزندانش بگوید. 

این در حالیست که این مادر شهید در سالروز عملیات بیت المقدس در سوم خردادماه به فرزندان شهیدش پیوست که در عملیات ازادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، یاد و نام این مادر پر افتخار شهر زاویه را گرامی داشته و امید است  که رهرو راه شهیدانش باشیم.

سردار باقری درگذشت مادر شهیدان صنیع‌خانی را تسلیت گفتفرازی از وصیت نامه مادر شهیدان صنیع‌خانی: در حمایت از رهبرانقلاب لحظه‌ای غفلت نکنیدپیکر مادر شهیدان صنیع‌خانی به خاک سپرده شد

"سرهنگ پاسدار محسن صادقی" فرمانده سپاه زرندیه به مناسبت وفات ام‌الشهیدان، حاجیه خانم سرخیل با صدور پیامی اظهار داشت: خبر درگذشت بانوی مومنه الحاجیه خانم سرخیل مادر دو شهید سرافراز، حسنعلی و غلامحسین احمدی موجب غم و اندوهی بسیار شد.

وی تصریح کرد: مادران شهدا یادگارانی مقدس از روزهای حماسه، و از نمادهای استوار فرهنگ ایثار شهادت‌اند که با صبر و استقامت خود، الگویی شایسته برای نسل‌های آینده هستند، اینجانب درگذشت این مادر گرانقدر را به مردم شهیدپرور زاویه، بازماندگان و خانواده‌های معزا تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای روح مطهر این مادر و فرزندان شهیدش از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزندان شهیدش مادر شهیدان بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران