Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در مورد مدت زمان قرارداد احمد نورالهی با شباب الاهلی تردید دارد

هنوز مشخص نیست احمد نوراللهی با باشگاه الشباب الاهلی قرارداد یک ساله بسته یا دو ساله.

به گزارش طرفداری، یکی از اهداف اصلی باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات بازگرداندن احمد نوراللهی است. پرسپولیسی ها می دانند حضور نوراللهی برای فصل آینده تا چه اندازه می تواند از نظر فنی به تیم یحیی کمک کند و به همین دلیل به شدت به دنبال بازگرداندن او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته ابهام باشگاه به مدت زمان قرارداد این بازیکن مربوط می شود. در ابتدا گفته شده نوراللهی با باشگاه اماراتی قرارداد یک ساله بسته و تا اول ژوئیه (10 تیر 1401) معتبر است و پس از این تاریخ نوراللهی بازیکن آزاد محسوب می شود. جالب این که در سایت ترانسفر مارکت نیز این موضوع را تایید کرده و مدت زمان قرارداد نوراللهی یک ساله قید شده اسیت.

اما در این میان گفته می شود نوراللهی قرارداد دو ساله با شباب الاهلی امضا کرده که سال دوم مشروط است و باید دید باشگاه اماراتی با نورالهی تمدید قرارداد خواهد کرد یا نه.

همین موضوع باعث سردرگمی باشگاه پرسپولیس شده و مسئولان باشگاه نمی دانند که بالاخره نوراللهی بازیکن آزاد است و می توانند برای جذب او مذاکره کنند یا قرارداد دارد و مذاکره با او به جایی نمی رسد.

باید دید طی روزهای آینده در خصوص نوراللهی باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس زمان قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم همه جام‌های داخلی را به‌دست آورد در تابستان ۱۴۰۲ برای انجام بازی بیشتر در لیگ راهی اراک شد.

گوهری که با قراردادی قرضی اردوی پرسپولیس را ترک کرده، در یک فصل سه بار برابر هم‌تیمی‌های سابق خود قرار گرفته است.

او در دو دیدار گذشته نمایش خوبی داشت. گوهری در آزادی با تک گل علی نعمتی مغلوب شد اما در بازی برگشت در اراک با کلین‌شیت خود موجب شکست تلخ پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار شد.

احمد گوهری پیش از بازی با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت و باید دید چه عملکردی در این بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است