Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده  سه‎شنبه در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: با وحدت ،همدلی ،پرهیز از اقدام تفرقه انگیز ،در خط نظام و رهبری بودن ،خدمت و نقش آفرینی برای نظام اسلامی می توان منشا فتح خرمشهرهای دیگری بود که مقام معظم رهبری بارها وعده تحقق آنرا داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد :در فتح خرمشهر همگی همدل و همگام بودند و در این مسیر ارتش، سپاه، بسیج،شهربانی،ژاندارمری،  کمیته انقلاب اسلامی  و مردم همه در خط و تابع حزب الله بودند و آمده بودند چیزی از وجود خود به انقلاب هدیه دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در راس آنان شهدا بودند که  جان خود را برای نظام، انقلاب و آزادی خرمشهر  تقدیم کردند اظهارداشت: یکی از فتح خرمشهرهای اقتصادی طرح هدفمندی و عادلانه سازی یارانه است که در استان بوشهر با تجربه وحدت و همدلی بدون هیچ گونه تنش و مشکلی این هدف ارزشمند در استان محقق شد  که از همه کسانی که برای این کارتلاش کردند قدردانی می شود. 

وی گفت: ارز چهار هزار و ۲۰۰تومانی برای اقتصاد کشور همانند غریقی بود که در رودخانه خروشان افتاده و شنا نیز بلد نیست و پس از برخورد با موانع مختلف به پرتگاهی می رسید که باید سقوط و نابود می‌شد.

محمدی‎زاده بیان کرد: ارز ترجیحی سفره‌ای برای بهره‌مندی ۸۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در داخل بود که صدها نفر افراد دلال ، واسطه  و سودجو  در داخل و میلیون‌ها نفر نیز در خارج  از آن بهره‎‌مند می‎شدند.

استاندار بوشهر  با بیان اینکه این اقدام  رییس جمهور اقدام ارزشمندی بود که گامهای بعدی آن نیز باید به خوبی در این مسیر بر داشته شود گفت:اینکه می‌گویند ایرانی‌ها بسیاری از کالاها را چند برابر استاندارد جهانی مصرف می کنند به دلیل وجود انحراف‎های زیاد برای رسیدن به مصرف کالاها به مصرف کنندگان نهایی است که با اجرا هدفمندی به وضعیتی مطلوب خواهد رسید .

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد:  روابط عمومی‌ها باید در نقش مهم دفاع از انقلاب، جهاد تبیین و بیان خدمات شبانه روزی مسئولان به صورت ویژه تلاش کنند.

وی افزود: در برخی از دستگاه‌ها روابط عمومی فقط اسم و  سمتی است که در اختیار فرد قرار گرفته و در فضای مجازی ،ارتباطات اجتماعی و رسانه ای  هیچ اثری از  روابط عمومی‌ها دیده نمی‌شود که این ضعف باید برطرف شود و در بیان خدمات نظام و دولت مردمی  همه آنها در همه عرصه‌های مربوطه فعال باشند.

استاندار بوشهر تاکید کرد مدیران دستگاههای اجرایی کارکنان خود را نسبت به اهداف و پیامدهای مثبت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی توجیه کنند و از ظرفیت استادان دانشگاه ها،هادیان سیاسی و افراد مطلع در حوزه اقتصادی استفاده کنند.

محمدی زاده همچنین با قدردانی از تلاش‌های ایرانی معاون سابق سیاسی،امنیتی و اجتماعی خود اظهار کرد: فرزند شهید بودن، تجربه و تسلط کافی در موضوع کار تخصصی و حرکت در چارچوب سیاست های دولت مردمی و تبعیت از نظرات نماینده عالی دولت از ویژگی‌‎های بارز محمدتقی ایرانی و عامل ادامه همکاری با وی در این مدت بود به گونه ای که  در برخی موارد حتی براساس نیت استاندار تلاش خود را انجام می‎داد.

وی ادامه داد:می خواستم نشان دهم که می شود فردی به لحاط سیاسی وابسته به جریان دیگری باشد ولی بلوغ فکری ایجاب می کند که بتواند در فضای سیاسی دیگری نیز ایفای نقش کند .

استاندار بوشهرگفت: انقلاب اسلامی ۴۳ سال انسان پروری کرده است و انسان ها در نظام اسلامی بزرگ شده اند و یاد گرفته اند و به بلوغ و بینش سیاسی رسیده اند و ایشان  نشان داد یک انسان وفادار به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و منافع ملی  است و ما در این مدت از زحمات ایشان بهره مند بودیم  که صمیمانه از تلاش های وی قدردانی می کنم.

محمدی زاده افزود: برای  جایگزینی ایشان دنبال فردی بودم که بر حوزه سیاسی استان مسلط باشد ،حوزه امنیتی را خوب بفهمد ،جوان باشد و از حمایت دستگاههای سیاسی و امنیتی نیز برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه پدر آقای پورات در زمان جنگ تحمیلی بسیجی و  از فرمانده گروهان های مخلص و عملیاتی بود لذا خانواده ایشان را از قدیم می شناسم گفت:اطلاعات در سپاه و وزارت اطلاعات از زمان تشکیل بنام اطلاعادت و بررسی های سیاسی بود لذا باتوجه به مسوولیت پیشین ایشان هم جریان سیاسی را خوب می شناسد و  هم نسبت به حوزه امنیتی استان به خوبی تسلط دارد.

محمدی زاده اضافه کرد: اکبر پورات به عنوان معاون جدید سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با ۱۸ سال فعالیت اطلاعاتی و سیاسی تا ۱۷ سال دیگر نیز می تواند خدمت کند و از حمایت های دستگاههای اطلاعاتی ، جامعه ایثارگری و بسیجیان برخوردار است و می تواند منشا خدمات ارزشمندی برای استان باشد.

معاون جدید  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز با قدردانی از حسن اعتماد وزیر کشور و استاندار بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع )استان گفت: ظرفیت خوبی برای خدمت در استان بوشهر وجود دارد که باید از آنها بخوبی استفاده کرد.

اکبر  پورات  افزود: امید است خداوند کمک کند با اتحاد مردم ، تعامل و هماهنگی با همه دستگاههای کشوری و لشکری و سکان داری استاندار و مسئولان استان بتوان منشا خیر باشیم.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر گفت: همراهی هوشمندانه و متفکرانه بوشهری‎ها با اجرا طرح مهم هدفمندسازی یارانه‌‎ها از د افتخارات این استان است که به منزله همکاری با دولت برای اجرا جراحی اقتصادی است.

محمد تقی ایرانی ادامه داد: تعاونی مرزنشینان  بوشهر در مقطعی به عنوان یکی از فعال‌ترین حوزه اقتصادی دریامحور در جنوب کشور با حضور ۵۰۰ هزار عضو بود که با همت استاندار بوشهر  مجدد احیاء شده که در بهره‎مندی عموم مردم از آن وجود محدودیت شعاع ۳۰ کیلومتری از دریا است که با هدف استفاده همگانی باید در آن تجدید نظر شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر مطالبه‎‌های جدی مردم استان بوشهر در حوزه کالای همراه ملوان است که با اقدام‎های خوب صورت گرفته مصوبه ساماندهی آن در آستانه ابلاغ به استان است.

ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از همراهی مسئولان استان در بخش‌های مختلف و همچنین اصحاب رسانه قدردانی کرد و آرزو کرد استان بتواند در تمام زمینه‎ها موفقیت‎های مدنظر را کسب کنند.

در این نشست  اکبر پورات بعنوان  معاون جدید سیاسی ،امنیتی  اجتماعی استاندار بوشهر، احمد بنافی  فرماندار دشتستان، داراب بارگاهی سرپرست اداره کل بیمه سلامت، رحیم بهادری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی و احسان ایزدپناه سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر معارفه شدند.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر خرمشهر آزادسازی خرمشهر سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر خرمشهر بوشهر استانداری بوشهر خرمشهر آزادسازی خرمشهر سازمان بسیج مستضعفان اجتماعی استاندار امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر استاندار بوشهر استان بوشهر روابط عمومی محمدی زاده فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق روز دوشنبه در دیدار با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ابراز خوشحالی از حضور در تهران و دیدارهای انجام شده، گفت: امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.

وی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، چه در دوران مبارزه با حکومت صدام و چه بعد از آن و شکل‌دهی به عراق جدید، ابراز امیدواری کرد که تا روابط اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد از جمله در بُعد امنیتی و اقتصادی بیش از پیش گسترش یابد.

احمدیان نیز با خوشامدگویی به بارزانی روابط جمهوری اسلامی ایران با ملت عراق و از جمله مردم کردستان عراق را روابط تاریخی و فرهنگی بسیار عمیق و دیرینه برشمرد که مبتنی بر آرمان‌های مشترک شکل گرفته و در طول زمان مستحکم شده است. لذا نباید اجازه داد هیچ طرف ثالثی اعم از رژیم صهیونیستی با ضدانقلاب و معارضین جمهوری اسلامی ایران به آن خدشه وارد کند.

همچنین وی برای همکاری جامع با اقلیم کردستان در چارچوب قانون اساسی عراق اعلام آمادگی کرد.

احمدیان افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده است همه گونه حمایتی از مردم، حاکمیت عراق و اقلیم کردستان و به‌ویژه شخص آقای نیچروان بارزانی را به عمل آورد.دو طرف همچنین بر اجرای کامل توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق تا حصول نتیجه و رفع کامل ناامنی تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود