Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با موافقت شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار با اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با نرخ مصوب این شورا، دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال، در سقف‌های 1000، 700 و 400 میلیون ریال به ترتیب در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر شهر‌ها موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر امروز در یکهزار و سیصد و سی‌ و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار، درخواست وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از محل منابع موضوع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن، مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.
براین اساس شورای پول و اعتبار ضمن ملغی کردن بند (1) از یکهزار و سیصد و سی و چهارمین صورتجلسه مورخ 6 اردیبهشت ماه سال جاری، با اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با نرخ مصوب این شورا، دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال، در سقف‌های 1000، 700 و 400 میلیون ریال به ترتیب در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر شهر‌ها و از محل منابع بانکی موضوع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن (در سقف کلی سالانه 400 هزار میلیارد ریال در سال 1401)، موافقت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک مرکزی تسهیلات کمک ودیعه مسکن شورای پول و اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند با بیان اینکه بزرگترین طرح عمرانی کشور جهاد آبرسانی است گفت: این طرح در استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: چهار طرح حوزه آبرسانی در استان مرکزی وجود دارد که طرح جهاد آبرسانی در ۲ مرحله شامل فاز اول ۶۷ روستا با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی و در فاز دوم ۱۳۱ روستا را شامل می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه با مدیریت آب منطقه‌ای استان و مدیریت منابع آب کشور در حال انجام است و همچنین انتقال آب به تفرش به صورت آزمایشی در حال استفاده است.

مخلص الائمه ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت طرح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی و ۶ هزار میلیارد ریال در طرح آبرسانی به شهرستان تفرش هزینه شده که‌این اقدامات نشان از توجه دولت سیزدهم به رفاهیات مردم دارد

کد خبر 6094462

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی