Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بنا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعویق این رویداد به سال آینده و از طرفی با مسابقات جهانی همزمان است. با توجه به کسب سهمیه المپیک در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۳ این همزمانی سخت و شرایط بدی را پیش روی ما قرار خواهد داد. در آن شرایط به طور حتم اولویت ما مسابقات قهرمانی جهان است به طور حتم ۶ نفر برتر در اوزان المپیک را برای کسب سهمیه المپیک راهی جهانی سال ۲۰۲۳ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در وزن ۹۷ کیلوگرم با توجه به همزمانی بازی‌های آسیایی و جهانی و البته پیش از تعویق بازی‌های آسیایی قصد داشتیم که از مهدی بالی و محمد هادی ساروی در این ۲ رویدادها بهره ببریم اما اکنون حضور بهترین نفر در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان مدنظر است.

آقای خاص کشتی ایران یادآور شد: با تعویق بازی‌های آسیایی و اینکه احتمال برگزاری این رویداد سال آینده وجود دارد و با توجه به اهمیت پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۳ نمی‌دانم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم یا نکنیم با این وجود تابع مقررات هستیم. در این خصوص شورای المپیک آسیا با توجه به تعویق بازی‌ها می‌بایست اتحادیه جهانی کشتی را مجاب کند تا این رویداد را به زمان دیگر بگذارد.

بنا در خصوص وضعیت و آسیب دیدگی محمد علی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم اشاره کرد و گفت: در گفت و گویی با پزشک، اعلام کرد که وضعیت این کشتی‌گیر نگران کننده نیست و سه تا چهار هفته آینده به تمرین تیم ملی باز خواهد گشت.

وی همچنین به تغییر وزن سه کشتی‌گیر در تورنمنت قزاقستان اشاره کرد و گفت: در این تورنمنت محمدرضا گرایی، میثم دلیخانی و محمدرضا مختاری در یک وزن بالاتر و علیرضا نجاتی، پژمان پشتام، مهدی فلاح، رامین طاهری و علی شریفی بدون تغییر در وزن خود شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد که در تورنمنت ایتالیا نیز ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی محمدرضا گرایی محمد بنا محمدعلی گرایی رامین طاهری علیرضا نجاتی محمد هادی ساروی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی محمدرضا گرایی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی محمدرضا گرایی محمد بنا محمدعلی گرایی رامین طاهری علیرضا نجاتی محمد هادی ساروی بازی های آسیایی تعویق بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد