Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:49:52 GMT

رمکان شهر بدون بیکار است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۳۰۹۸

رمکان شهر بدون بیکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، افشار فتح الهی در جلسه ای با حضور شهردار و امام جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان، گفت: همدلی مسئولین اجرایی و مردم رمکان برای ارتقای اقتصادی و اجتماعی این شهر ستودنی است و با توجه به برخورداری از ظرفیت های مناسب گردشگری و تجاری مناسب، می تواند به سرعت در مسیر توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات رمکان و تسریع در اجرای پروژه های شهری باید با درنظر گرفتن منابع و مصارف اولویت‌بندی انجام پذیرد و سپس با مشارکت سازمان، شهرداری و بخش خصوصی مشکلات یکی پس از دیگری از میان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الهی با اشاره به اینکه رمکان در مسیر یکی از جاده‌های اصلی جزیره قرار دارد، افزود: تردد اکثر گرشگران از این شهر انجام می شود و همین موضوع اهمیت پرداختن به مسئله زیباسازی منظر شهری را دو چندان کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیان کرد: ظرفیت های رمکان برای ارتقای گردشگری بسیار ارزشمند است و در صورت مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این سازمان آمادگی دارد زیرساخت های لازم برای تاسیس مجموعه های تفریحی و کمپ پارک را در این شهر ایجاد کند.

بنابراین گزارش، افشار فتح‌الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از روند اجرایی پروژه های ورزشی و فرهنگی و مکان های پیشنهادی برای احداث مجموعه های تفریحی و گردشگری بازدید کرد و سپس در جلسه ای با حضور شهردار و امام جمعه رمکان و رئیس شورای شهرستان روند توسعه رمکان و مشکلات پیش روی این شهر بررسی شد.

کد خبر 5498961

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم افشار فتح الهی فرمانداری قشم نرخ بیکاری بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ساختمان متروپل ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر ریزش آوار آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مؤمن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفابخش)، فرآورده معجون بدون مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن ها اقدام لازم را به عمل آورند.

شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بمنظور دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»