Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم خردادماه امسال) ۵ موکب پذیرایی و عزاداری از میدان مقاومت خرمشهر تا منطقه شلمچه در مسیر جاده اصلی و روستاهای اطراف برپا بشود و اقداماتی همچون مشاوره مذهبی و بازی با کودکان در موکب‌های منتخب انجام خواهد شد.

همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در ۱۵ نقطه شهری و روستایی مسیر جاده خرمشهر به شلمچه در محل مساجد، حسینیه‌ها، موکب ها نیز مراسم عزاداری همراه با پذیرایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی خرمشهر به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با شعار «راه صادق با امام صادق علیه السلام» و گرامیداشت فوت شدگان حادثه متروپل آبادان با حضور هیئت‌های مذهبی خرمشهر با سخنرانی حجت الاسلام رحیم ناصری و مداحی ملأ موسی عتیقی و شعرخوانی مرتضی نصاری روز جمعه در جاده خرمشهر شلمچه روستای سوره درب فیلیه از ساعت ۲۱ همراه با پذیرایی از دوستان اهل بیت علیها السلام انجام خواهد شد.

در این پویش بزرگ قرار است که جاده خرمشهر به شلمچه، خیابان خرمشهر، آبادان و جزیره مینو با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و نیروهای داوطلب مردمی با بیرق‌های عزاداری با عنوان محلی پویش یعنی «طریق الصادق» سیاه پوش شوند؛ البته نصب بنرهای بزرگ و استفاده از تابلوهای شهری از دیگر برنامه‌های این پویش بزرگ خواهد بود.

تقدیر از ۶ خانواده شهید دفاع مقدس و تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده ایتام منطقه خرمشهر به شلمچه از دیگر برنامه‌های این پویش خواهد بود.

امروز در یکی از نخلستان‌های بزرگ شهرستان آبادان با حضور کشاورزان منطقه نیز برنامه اقامه عزا شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و یادبود کشته شدگان حادثه متروپل آبادان برگزار شد.

کد خبر 5499093

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر آبادان شهادت امام صادق ع ساختمان متروپل بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و غبار ساختمان متروپل خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر