Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهرخبرداد، هشداردامپزشکی قائمشهر به عوامل کشتار غیرمجاز دام. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر،دکترسید محمد حسینی رئیس دامپزشکی قائمشهر: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان دامپزشکی کشور و همچنین هماهنگی ودستورات قضایی صادره از سوی دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر برای حفظ سلامت مصرف کنندگان هر لاشه فاقد هویت معدوم و از چرخه مصرف انسانی حذف می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
وی گفت لاشه های فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی و برچسب تگ فاقد هویت تلقی می شوند و توسط بازرسان وکارشناسان دامپزشکی (ضابطین خاص دادگستری) برای جلوگیری از انتشار بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان نظیر تب خونریزی دهنده کریمه کنگو(CCHF) بعد از توقیف آنها نسبت به معدوم سازی اقدام‌ نموده و متخلفان به مراجع محترم قضایی معرفی خواهند گردید. 
حسینی در پایان تاکید داشت این اقدامات در راستای برقراری امنیت غذایی و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء  بهداشت عمومی بوده و از شهروندان قائمشهری خواست تا گوشت مصرفی خود را از مراکز مجاز تهیه و در هنگام خرید به برچسب تگ و مهر بهداشتی دامپزشکی توجه ویژه داشته باشند.     


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هشدار دامپزشکی قائمشهر به عوامل کشتار غیرمجاز دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد