Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:33:27 GMT

چاقی مشکل ٥٤ درصد از مردان بالای ١٨ سال کشور

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۵۰۳۸

چاقی مشکل ٥٤ درصد از مردان بالای ١٨ سال کشور

آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسماعیل مطلق گفت: حدود ١٩ درصد از مردان بالای ٢٥ سال دارای چربی خون بالا بوده و حدود ١٠ درصد از دیابت رنج می­‌برند. متاسفانه با افزایش سن میزان شیوع فشار خون بالا در بین مردان روند افزایشی دارد که با توجه با بالا رفتن سن جامعه باید نگاه ویژه‌ای به این معضل شود.

به گفته وی فقط ۳ درصد از مردان ایرانی هیچ عامل خطری در شیوه زندگی خود برای ابتلا به بیماری‌های مزمن غیر واگیر از قبیل سکته قلبی و مغزی و سرطان ‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پژوهش­‌ها نشانگر وضعیت نامناسب سلامت مردان و عدم تمایل به اصلاح این روند هستند. این مشکلات هم در حوزه سلامت جسمی و هم در حوزه سلامت روان در اغلب کشورهای جهان و ایران قابل تامل و ریشه ‌یابی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چاقی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان