Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر دیروز (سه شنبه) در گزارشی با عنوان «عملیات هایی که طی آن ایران اسرائیلی ها را هدف قرار داده است»، ادعا کرد که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب و نهادهای امنیتی ایران شماری از فرماندهان اسرائیلی در داخل فلسطین اشغالی و خارج از آن را هدف قرار داده اند.

الجزیره در این گزارش که منابع رسمی آن را تایید نکرده اند، از قول یک منبع مطلع می گوید: هر چند تهران تمایلی به گشودن پرونده های امنیتی با کشورهای مستقل ندارد، اما تاکنون بارها منافع اسرائیل در داخل فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره، تحرکات یک هفته گذشته نیروهای امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از جمله ترور یکی از فرماندهان و مدافعان حرم در تهران را یک تحول کیفی دانسته که به اعتقاد این رسانه، می تواند به کشمکش های موجود میان دو طرف، شکل علنی تر ببخشد و ایرانی ها از این پس واکنش های خود را علنی بروز دهند.

شبکه قطری از قول منبع خود نوشته است، در پی واکنش های ایران به اقدامات اسرائیلی ها تاکنون بیش از ۲۰ فرمانده و مقام نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

الجزیره به نقل از منبع مورد ادعا گفته که دستکم ۲۰ فرمانده اسرائیلی در این سال ها کشته شده اند.

"فهیم هیناوی" افسر ۴۵ ساله موساد اسرائیل، از جمله افسران اطلاعاتی است که به گفته الجزیره در ۴ دسامبر ۲۰۲۰ ( جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ) در چهارراهی در منطقه جیناتون در جنوب شرقی تل آویو کشته شد. الجزیره می گوید، این عملیات تنها ۷ روز پس از ترور دانشمند ایرانی "محسن فخری زاده" با شلیک بیش از ۱۵ گلوله به خودرو وی انجام شد.

در این گزارش آمده است که ایران در سال گذشته غیر از هیناوی دو افسر دیگر را در داخل تل آویو در واکنش به ترور فخری زاده از پا درآورده است.   

ژنرال "شارون أسمان" ۴۲ ساله فرمانده لشکر ناحال در ارتش اسرائیل هم در اول ژانویه ۲۰۲۱ ( جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ) در یکی از پایگاه های نظامی در شهر نتانیا در مرکز فلسطین اشغالی کشته شد.

الجزیره از افسر بلندپایه دیگری در موساد  به نام "گابریل تالکر "نیز نام برده که در سطح معاون وزیر بوده و به همراه ۱۲ تن دیگر در ۱۳ مارس گذشته ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ) در اثر موشک باران مقر موساد در اربیل عراق توسط ایران کشته شد.

این شبکه قطری گفته که "ما گزارش های مستندی در خصوص کشته و زخمی شدن شماری از عناصر اسرائیلی در این حمله مانند ماتیس داتریس، اسمیت، آدام باتلر، شاوول، ملیس رابرت با نام مستعار آفینز، جونی، جونز، گابریل تالکرو مارک زال در اختیار داریم."

الجزیره به نقل از منبع یاد شده افزود: ایران از اعلام اینکه در بسیاری از عملیات ها علیه اوضاع امنیتی داخل رژیم صهیونیستی دست دارد، هراسی ندارد.

برچسب‌ها تل آویو شبکه الجزیره محسن فخری‌زاده رژیم صهیونیستی ایران فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو شبکه الجزیره محسن فخری زاده تل آویو شبکه الجزیره محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران فلسطین رژیم صهیونیستی کشته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی

آفتاب‌‌نیوز :

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

متن عربی و عبری پیام گردان‌های القسام به شرح ذیل است:

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید