Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی‌بهار پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: اگر مصمم بودن پولادگر نبود این انتخابات برگزار نمی‌شود.

غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رییس فدراسیون تیر و کمان انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، غلامرضا شعبانی‌بهار در مجمع و‌ پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:

پولادگر برای برگزاری مجمع مصمم و راسخ بود و از بی طرفی، صداقت و سلامت وی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مصمم بودن پولادگر نبود این انتخابات برگزار نمی‌شود. با حضور گواری فدراسیون ما دچار تلاطم نشد و از پولادگر به خاطر انتخاب شایسته وی تشکر می‌کنم‌.گواری خبره و با صداقت بود‌ البته برخی گفتند گواری همدانی و همشهری من است ولی اینگونه نبود. از آقای پارسا نیز سپاسگزارم.

وی در ادامه افزود:

همه خدماتی که انجام شده با حمایت وزارت ورزش انجام پذیر نیست. نقش وزارت ورزش در فدراسیون‌ها و‌حمایت از استان‌ها بی بدیل است.

شعبانی‌بهار تاکید کرد:

حمید سجادی بودجه ما را در اوایل خدمت خود در وزارت ورزش پرداخت کرد. هر اعزام ما کمتر از ۱.۵ میلیارد نبود و کل بودجه ما ۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. وزارت ورزش بودجه ما را صد درصد داد و صمیمانه تشکر می‌کنم. پارالمپیک همه هزینه اردوها و اعزام ها را کمک کرد و یار معلولین است. کمیته هم حمایت کرد و برای کره جنوبی ۴۵۰ میلیون تومان کمک و اعلام کرد هزینه تمام‌ اعزام‌ها را تا پایان سال پرداخت می‌کنند.

شعبانی‌بهار تصریح کرد:

همه چیز بر دوش استان‌هاست و سازندگی ورزشکار در استان‌ها است. باشگاه‌ها نیز موتور محرک همه ورزش‌ها هستند و باید تعداد باشگاه‌ها را بیشتر کنیم. از نماینده ورزشکاران، مربیان و داوران نیز تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان یادآوری کرد:

دستگاه‌های اجرایی معین همه رشته ها هستند اما متاسفانه نمی‌توانیم از ظرفیت شهرداری استفاده کنیم‌. دست مسئولین آموزش و پرورش که برای ورزش تلاش می‌کنند را می‌بوسم و با مهرزاد حمیدی دیدار داشتم که به تشکیل پایگاه ها در این بخش به ما کمک کنند. تیم دانشگاهی نیز از تیم‌های خوب ماست و از دکتر بشریان تشکر می کنم. همچنین از فدراسیون کارگری.

شعبانی بهار اظهار داشت:

بودند برنامه هایی که تلاش کردند انتخابات را به تاخیر بیندازند. در کلان موضوع تلاش شد این اتفاق نیفتد ولی وزارت ورزش مصمم بود که برگزار شود. این مسائل در همه جا هست.

وی گفت:

آرزوی هر ورزشکار داشتن خوابگاه مناسب است که این امر محقق شد و خوابگاه مناسب برای ورزشکاران افتتاح شد. در ۱۲ ماه ۱۰ بار اعزام داشتیم که این موضوع با توجه به عدد بودجه فدراسیون بی سابقه است.  همچنین در این چهار سال ۵ کرسی بین المللی داشتیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد:

این رشته یک رشته رکوردی است. برای اولین بار در ریکرو مقام اول انفرادی داشتیم. در کاپ اسیایی در میکس و انفرادی نتایج خوبی گرفتیم.کامپوند ما اگر به جای کره جنوبی در سلیمانیه حاضر شده بود باید مدال‌های خود را با گونی به ایران می‌آورد ولی ما دنبال حضور در مسابقات سطح بالا و هدفمند هستیم می دانستیم در کره نتیجه نمی‌گیریم ولی این فرصت بود تا برای بازی‌های کشورهای اسلامی برآورد خوبی داشته باشیم. در تلاشم تا ریکرو را جوان کنیم و در کامپوند هم با حفظ با تجربه‌ها در مسیر جوانگرایی پیش برویم.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان شعبانی بهار تشکر می کنم وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان