Web Analytics Made Easy - Statcounter

موریس سلیم وزیر دفاع لبنان در سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی تاکید کرد: لبنانی‌ها در انتظار روزی هستند که همه اراضی تحت اشغال لبنان، آزاد شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، موریس سلیم وزیر دفاع لبنان در سخنانی به مناسبت عید مقاومت و آزادی در لبنان، تاکید کرد: همه لبنانی‌ها منتظر روزی هستند که در آن همه اراضی تحت اشغال لبنان (اشاره به مزارع شبعا، ارتفاعات کفرشوبا و بخشی از روستای غجر) آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با وجود شرایط سخت و دشوار کنونی در لبنان، نباید از خوشحالی و سرور به مناسبت دستاورد بزرگ ملی آزادسازی جنوب لبنان در ۲۵ می ۲۰۰۰ خودداری کنیم، رخدادی که دل مردم لبنان به ویژه اهالی جنوب را عمیقاً خوشحال کرد.

سلیم در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای لبنان از نیرو‌های مقاومت، ارتش و ملت در مسیر آزادسازی جنوب لبنان، تاکید کرد: مردم ما منتظر روزی هستند که همه اراضی باقیمانده تحت اشغال آزاد شود تا شادی خود را کامل کنند.

وزیر دفاع لبنان همچنین با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از طریق زمین، هوا و دریا به حریم این کشور، بر لزوم حفظ وحدت و تقویت اراده لبنانی در مواجهه با دشمنان تاکید کرد.

۲۵ مه سال ۲۰۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در نهایت پس از تحمل ضربات متعدد از مقاومت و ملت لبنان مجبور به عقب‌نشینی از جنوب این کشور شد. این رخداد که زمینه‌ساز شکست‌های بعدی رژیم صهیونیستی شد در لبنان به عید مقاومت و آزادی موسوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر دفاع لبنان لبنان اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی همه اراضی آزاد شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد دفاع شهری لبنان اعلام کرد که جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان چند شهید و زخمی در میان غیر نظامیان و شهروندان این کشور برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه میس الجبل واقع در جنوب لبنان دست کم ۲ شهروند لبنانی به شهادت رسیده اند.

این حمله وحشیانه باعث زخمی شدن سه غیر نظامی لبنانی نیز شده است.

ارتش اشغالگر قدس بامداد امروز مجدداً بخش‌هایی از جنوب لبنان را هدف قرار داد. در این حملات بامدادی منطقه اللبونه واقع در اطراف الناقوره هدف قرار گرفت. گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن جبل بلاط واقع در جنوب لبنان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که منطقه‌های الخیام و الضهیره در جنوب لبنان هدف حملات جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس قرار گرفتند.

کد خبر 6097102

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد