Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:37:01 GMT

حدادی: بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۹۰۴

حدادی: بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ مراسم معارفه سعید ارمغانی، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران امروز(چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۱) برگزار شد که در جریان این نشست، حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی معرفی شد.

او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ابتدا حادثه آبادان را تسلیت می‌گویم و واقعا خودم شخصا خیلی از این سانحه ناراحتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقایان داوری و ارمغانی هم ممنونم که افتخار کاپیتانی تیم ملی را به من داده‌اند.

وی ادامه داد: از شنبه که تمرینات شروع می‌شود زمان بسیار کمی داریم. هرچند تعویق بازی‌های آسیایی به نفع بسکتبال شد، اما باید در دو رویداد مهم پنجره انتخابی و کاپ آسیا شرکت کنیم. امیدوارم با وحدت بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و قول می‌دهیم که با تمام وجود تمرین کنیم.

حدادی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: در حال حاضر رو به بهبودی است، اما قرار بر این شد در این ۲ ماه مشغول درمان باشم اگر چه فشار صددرصد نمی‌توانم بیاورم، هر روز در آزادی تمرین کرده‌ام. کار بسکتبال پرفشار نداشته‌ام و شنبه باید ببینم چه می‌شود.

او ادامه داد: یکی دو سال که کاپیتان تیم ملی بوده‌ام، باعث افتخارم است و حس خوبی داشته که باز هم کاپیتان شده‌ام و کار سختی هم هست. صمد چندین سال زحمت این کار را کشیده که می‌دانم سخت است. همان نسل طلایی وقتی آمد تیم به مشکلاتی خورد و هر تعییری یک هزینه‌هایی دارد، ولی آینده درخشانی در انتطار این بسکتبال است، به شرط باهم بودن.

حدادی گفت: این بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است. بین بچه‌ها تفرقه رخ داده، بازیکنان همدیگر را باور نداشتند اما الان وقت باور و وحدت رسیده تا به دوران اوج برگردیم. من هم به عنوان بازیکن تا جایی که توان داشته باشم بازی می‌کنم.

او درباره قرارداد خود برای فصل آینده نیز گفت: با چند تیم داخلی و تیم چینی مذاکره کرده‌ام، اما اگر شرایط قرنطینه چین پا برجا باشد در ایران می‌مانم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی فتح خرمشهر متروپل آبادان سعید ارمغانی بسکتبال حدادی یارانه ارز 4200 تومانی سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی فتح خرمشهر متروپل آبادان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری