Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@04:04:44 GMT

شرایط ویژه پرسپولیس برای دیدار با فجر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۳۵۱

به دلیل آلودگی هوای تهران دیدار پرسپولیس و شهرخودرو برای دومین روز متوالی لغو شد.

به احتمال فراوان این بازی روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و این در حالی است که دیدار پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی در هفته پایانی لیگ که قرار بود در 8 خرداد در شیراز برگزار شود با تاخیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در خصوص نحوه برگزاری این بازی تعاملاتی صورت بگیرد؛ چراکه طبق برنامه اعلام‌شده، اردوی تیم ملی 9 خرداد آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان در 15 خرداد در کانادا به مصاف تیم ملی این کشور خواهند رفت.

قرار است در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی مذاکراتی صورت بگیرد و این احتمال وجود دارد که شاگردان یحیی گل محمدی بدون ملی‌پوشان خود در این بازی حاضر شوند.

قرار است درباره نحوه برگزاری این بازی مذاکراتی صورت بگیرد و باید دید درنهایت پرسپولیس در چه شرایطی به مصاف فجر شهید سپاسی خواهد رفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو