Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:21:46 GMT

افتتاح ۶ پروژه عمرانی طی روزجاری توسط شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۷۱۴

افتتاح ۶ پروژه عمرانی طی روزجاری توسط شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، عبدالله مطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهار داشت: قرار بود امروز ۶ پروژه عمرانی شهر با حضور شهردار پایتخت افتتاح شود ولی به دلیل گرد و غبار و تعطیلی تهران پیشنهاد شد تا افتتاحیه به تعویق بیفتد.

 

 

وی افزود: اما شهردار دستور داد تا بدون فوت وقت و تشریفات پروژه ها همین امروز راه اندازی و در دسترس مردم قرار گیرد تجلیل از دست اندرکاران هم به بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: با افتتاح امروز بعد از افتتاح تقاطع باقرشهر و پل ثامن در اواخر سال گذشته، با اصلاح سه تقاطع بلوار فرحزادی و بزرگراه آیت الله هاشمی، خیابان شکوفه و بزرگراه شهید کاظمی و پل شهید سلیمی جهرمی مسیر ۲۰ کیلومتری که شهروندان ناگریز بودند طی کنند به ۲ کیلومتر کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد

شهردار زنجان گفت: پارکینگ طبقاتی توفیق در مساحت ۸۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳ مغازه، ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینگ روباز برای رستوران طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جریان افتتاح پارکینگ طبقاتی توفیق با بیان اینکه پس از افتتاح، این مکان به‌صورت رایگان خدمت‌رسانی خواهد داشت، اظهار کرد: پروسه واگذاری این مکان به بخش خصوصی هم طی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طبقه آخر مجتمع تجاری توفیق رستوران روباز و بسته طراحی و واگذاری هم خواهد شد، افزود: این پروژه در مساحت ۸۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳ مغازه، ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینگ روباز برای رستوران طراحی شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه قسمت تجاری آن ۲۲۰۰ و متر مربع و زیر بنای رستوران ۴۱۶ متر مربع است، بیان داشت: این پروژه در هشت طبقه است که ۲ طبقه آن به زیر زمین، یک طبقه همکف، پنج طبقه روی همکف را شامل می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۴ به زمین زده شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم، افزود: امیدواریم با این کار گشایش‌هایی به لحاظ تأمین پارکینگ شهری رخ دهد.

وی با بیان اینکه امروز یک روز خوب در تقویم به نام شوراها نامگذاری شده است، گفت: این پروژه در حوزه مولد سازی و سرمایه گذاری شهری به ویژه گشایش‌ها در حوزه ترافیکی است که در سیستم و هسته مرکز شهر با این معضل مواجه هستیم.

شهردار زنجان یکی از راه حل‌های گره ترافیکی شهر زنجان را احداث پارکینگ‌های متعدد طبقاتی به ویژه در هسته‌های مرکزی شهر ذکر کرد و گفت: در حوزه مولدسازی، شهرداری تلاش دارد این مهم را به نحو مطلوبی به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه امید است پروژه‌های مهم شهری به مراحل خوبی برسد، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهیدان کریمی است که در واقع ۵ پروژه را در خود جای داده که قرار داد اولیه آن هزار میلیارد تومان است.

فیروزفر با بیان اینکه با پایان این پروژه مبلغ قرارداد بیشتر خواهد شد، افزود: همچنین حذف فاضلاب از زنجانرود که از دارایی‌های مهم زنجان است، رقم خواهد خورد و بلافاصله تفرج سازی این مکان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سال قبل همچون اصلاح معابر نیز انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: از مردم زنجان در خواست داریم همانند سال گذشته همراهی داشته باشند.

شهردار زنجان خاطر نشان کرد: آبیاری مکانیزه در حوزه فضای سبز شهری پس از سال‌ها، اصلاح و نوسازی حمل و نقل عمومی پس از یک و نیم دهه از جمله اقدامات مهم شهرداری زنجان بوده است.

کد خبر 748889

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال