Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین طی بیانیه‌ای اعلام کرد ولادیمیر پوتین به صورت ویدیو کنفرانس در نشست اتحادیه اقتصادی اورآسیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست عمومی اتحادیه اقتصادی اورآسیا واقع در بیشکک در ۲۶ ماه می از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کاخ کرملین پوتین در نشست عمومی اولین اتحادیه اقتصادی اورآسیا با موضوع «ادغام اقتصادی اورآسیا در عصر تغییرات جهانی» صحبت خواهد کرد. بر اساس این خبر فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری محور این نشست خواهد بود.

کرملین افزود: رهبر روسیه همچنین در نشست شورای عالی اقتصادی اورآسیا به ریاست قرقیزستان در ۲۷ ماه می نیز از طریق ویدیو کنفرانس شرکت خواهد کرد.

قرار است در نشست کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیا موضوعاتی از جمله خطوط استراتژیک توسعه یکپارچگی تا سال ۲۰۲۵ مورد بحث قرار گیرد.

کرملین خاطرنشان کرد: تصویب دستورالعمل‌های مربوط به سیاست‌های اقتصاد کلان کشورهای عضو اتحادیه و بررسی نحوه گسترش تجارت و همکاری‌های بازرگانی با کشورهای خارجی یکی از اصلی‌ترین محورهای این نشست است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت روسیه کرملین قرقیزستان رئیس جمهور روسیه اتحادیه اقتصادی اوراسیا ولادیمیر پوتین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اتحادیه اقتصادی اورآسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی