Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو گفت: تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیرامون حضور در جام‌جهانی تیراندازی در باکو، اظهار داشت: کاروان ایران با ۳۲ نفر راهی باکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در جام جهانی برای ما مهم است و یک دست گرمی برای حضور در مسابقات بعدی خواهد بود.

  وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با تعویق بازی‌های آسیایی آیا ممکن است مسابقات جهانی مصر و توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ لغو شود، بیان داشت: همواره رسم بر این بوده است که مسابقات قهرمانی جهان بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد و اولین سهمیه المپیک هم در آن توزیع می‌شد اما حالا بعد از تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو باید ببینیم مسابقات مصر که شروع کننده توزیع سهمیه‌ها است، برگزار می‌شود یا نه؟   ملی‌پوش تیراندازی کشورمان درباره اینکه در مسابقات باکو باز هم قوانین تغییر می‌کند، عنوان داشت: تغییر قوانین تیراندازی به پایان رسیده و قوانین تثبیت شده. این تغییر قوانین ذهن ما را در مسابقات درگیر کرده بود. به علاوه این تغییرات زیاد بود و برای تیراندازان آزاردهنده محسوب می‌شد. همچنین روی ذهن، عملکرد، تمرکز و نتیجه ما تاثیر داشت. امیدوارم با تثبیت قوانین، بار منفی از روی تیراندازان برداشته شود.   وی در پایان گفت: مسابقات سختی در پیش داریم و از همه می‌خواهم که برای موفقیت ما دعا کنند. تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌