Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان خبر داد و گفت: در این راستا یک شناور لنج با محموله ۲.۳ میلیارد تومانی کالا قاچاق در گناوه توقیف شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربندر گناوه، مقابله با کالا بدون اسناد معتبر قانونی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: هر محموله وارداتی خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی باشد به عنوان قاچاق کالا در زمره پیگیرد قانونی و قضایی قرار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای مرزبانی در سواحل و نوار مرز دریایی خلیج‌فارس افزود: نیروهای مرزبانی در شبانه‌روز مرزهای دریایی و سواحل را تحت پایش و رصد قرار دارند و با هرگونه تخلف از جمله قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر برخورد قاطع می‌کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله قاچاق در گناوه خبر داد و تصریح کرد: مأموران پایگاه مرزبانی گناوه طی عملیاتی موفق شدند یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در اسکله بندر گناوه را شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ ورمزیار افزود: مأموران مرزبانی در بررسی شناور توقیف شده، انواع کالای قاچاق شامل 2 هزار و 710 عدد تجهیزات، یک هزار عدد لوازم جانبی موبایل، 214 جفت کفش، 250 دست پوشاک و دیگر کالاها خارج از  پروانه صادر شده کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا 5 نفر متهم دستگیر شدند خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده قاچاق برابر نظریه کارشناسان 2.3 میلیارد تومان عنوان شده است.

400 هزار لیتر روغن موتور قاچاق توسط پاسداران گمنام هرمزگان کشف شد + فیلم14 میلیارد تومان کالا قاچاق از یک شناور در بندر ریگ استان بوشهر کشف شد60 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک بارانداز در بندرعباس کشف شد

وی با اشاره به ناامن بودن مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان تصریح کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان بوشهر و کنترل دقیق شناور تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالا قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان و متخلفان تنگ می‌کنند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک