Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:55:34 GMT

مشکات‌الزهرا صفی از رولان گاروس کنار رفت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۳۹۳۰

مشکات‌الزهرا صفی از رولان گاروس کنار رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنیسور دختر ایرانی از صعود به بخش جوانان تنیس جایزه بزرگ رولان گاروس فرانسه بازماند و به خانه بر می گردد.

مشکات‌الزهرا صفی نخستین تنیسور ایرانی حاضر در مسابقات گرنداسلم، امروز در اولین دیدار برابر پاتریشیا پاکستیت از لیتوانی مغلوب شد و از حضور در جدول اصلی رقابت‌ها جا ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران که در حال حاضر رتبه ۷۲ رده‌بندی جوانان جهان را در اختیار دارد، درحالی برابر نفر ۹۴ رنکینگ جوانان شکست خورد که برای دومین بار در یک گرنداسلم شرکت می‌کرد.

صفی این مسابقه را دو ست متوالی با نتایج ۶ بر چهار و ۶ بر دو به حریف خودش واگذار کرد.

بیشتر بخوانید:

محمدی: پرسپولیس پیشنهادی به زکی‌پور نداده است زمان دیدار پرسپولیس-شهر خودرو مشخص شد واکنش معاون پرسپولیس به توافق با بیرانوند

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1635188

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند