Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سوئدی میلان می‌گوید در ۶ ماه گذشته سخت‌ترین روزهای دوران حرفه‌ای‌اش را گذرانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که پس از قهرمانی میلان در سری A ایتالیا، روز گذشته (چهارشنبه) زانوی چپ خود را در شهر لیون فرانسه به تیغ جراحان سپرد و به مدت هفت تا هشت ماه از مستطیل سبز به دور خواهد بود، با انتشار پیامی وضعیت خود را در 6 ماه اخیر برای هواداران میلان تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبرای 40 ساله در حساب کابری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «در 6 ماه گذشته، بدون رباط صلیبی در زانوی چپم بازی کردم. زانویم در این مدت متورم شده بود. در 6 ماه گذشته فقط 10 بار توانستم با این تیم تمرین کنم. بیش از 20 تزریق در این مدت روی زانویم انجام شد».

در ادامه پیام زلاتان آمده است: «به مدت 6 ماه زانویم هفته‌ای یکبار خالی می‌کرد. در این مدت هر روز داروهای آرام‌بخش مصرف می‌کردم. به مدت 6 ماه به خاطر دردی که داشتم به سختی خوابیدم. هرگز در داخل و خارج از زمین اینقدر اذیت نشده بودم. من غیرممکن را به ممکن تبدیل کردم».

در پایان پیام ستاره سوئدی میلان می‌خوانید: «در ذهنم تنها یک هدف داشتم، اینکه هم‌تیمی‌ها و مربیانم را قهرمان ایتالیا کنم، چون به آنها قول داده بودم. امروز یک رباط صلیبی جدید و یک جام دیگر دارم».

بحرینی‌ها از خرید میلان کنار کشیدند

ابراهیموویچ که قراردادش در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد، انتظار می‌رود قراردادش با باشگاه میلان برای فصل آینده تمدید شود، البته با کاهش دستمزدش.

او در چهار سال و نیم حضورش در این باشگاه (در مجموع دو دوره حضورش) در 159 بازی 92 گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ ماه گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم