Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: وضعیت کنونی جهان همه نتیجه اعمال بشر است و این انسان ها هستند که این همه مشکلات را در جهان ایجاد کرده اند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: امروز جامعه به شدت نیازمند حرکت به سمت معنویات و دوری از مادیات و دروغ است، زیرا تجربه نشان داده است که دروغ زمینه ای برای از بین رفتن اعتماد عمومی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه امروز شاهد وقوع برخی از رفتارهای غیراسلامی در اجتماع هستیم که این منکرات می تواند آینده جامعه را با مشکلات عدیده ای روبرو سازد.

ماموستا قادری عنوان کرد: متاسفانه 2 سال بیماری کرونا باعث شد که جوامع بشری در زندگی خویش دچار تغییراتی شوند و در کشور ما نیز این امر به عینه دیده شد و تجربه گردید تا جایی که در پاوه بیماری کووید 19 بیش از 29 نماز جمعه این شهرستان را لغو کرد.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه برای رهایی از این همه بلایا باید به درگاه خداوند متعال دعا کنیم، یادآور شد: زمینه و منشأ گردوغبارهای امروزه شناسایی شده است ولی باید اذعان کرد که اراده ای برای از بین بردن این مشکل زیست محیطی وجود ندارد.

وی ضمن تسلیت به مردم آبادان و خانواده های معزا در تخریب ساختمان متروپل، تاکید داشت: باید در بحث ساخت و سازها نظارت ها بسیار بیشتر شود تا دیگر شاهد این حوادث ناگوار و دلخراش در کشور نباشیم.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به تخریب تدریجی بافتی سنتی و پلکانی شهر پاوه، گفت: متاسفانه نبود نظارت ها در حوزه شهری باعث شده است که هم از نظر مبلمان و هم از سیما مشکلات بسیاری برای شهر پاوه به وجود بیاید.

امام جمعه شهرستان پاوه در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن ترور شهید صیاد خدایی توسط عوامل مزدور استکبار جهانی گفت: شهادت این پاسدار رشید اسلام و نیز حادثه دلخراش آبادان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و مردم آبادان تسلیت عرض می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.
این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.
این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی  از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان