Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت اسماعیل زاده روز جمعه در حاشیه بازدید از واحدهای مسکن مهر ترک خورده در چندین بلوک به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد و احتمال بروز حادثه دستور تخلیه ساکنین و اسکان موقت در مکان دیگر به اداره مسکن و شهرسازی صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته توسط پیمانکار، اشخاص یا شرکت های تعاونی و ناظر مربوطه از طریق راه و شهرسازی پی گیری و حتما به دادستانی شهرستان نیز معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل زاده اضافه کرد: پیش از این اخباری از ساکنان مبنی بر این موضوع دریافت شده بود که با راه و شهرسازی مکاتبه شد و منتظر پاسخ هستیم ولی پیمانکار، تعاونی ساخت و سازو ناظرینی که نظارت کردند باید پاسخگو باشند زیرا مردم با امید زندگی راحت برای ساخت مسکن خود هزینه کرده اند.

معاون عمرانی فرماندار شیروان با اشاره به آخرین اقدامات برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی گفت: چندین مورد بازدید از این واحدها صورت گرفته که شرکت تعاونی باید از محل پروژه بازدید انجام دهد تا اقدامات فنی لازم صورت گیرد.
سیدهادی محمدی اظهار داشت: شدت ترک ها بیشتر شده و احساس خطر می شود که پی گیر هستیم برای تخلیه ساکنان تا محل مناسبی از طرف شرکت تعاونی و واحدهای خالی استقرار پیدا کنند و وضعیت مناسب شود و با نظر مشاور اقدامات لازم صورت گیرد.
وضعیت ۲ بلوک از ساختمان های مسکن مهر به لحاظ پایداری و استقامت خوب نیست که به گفته راه و شهرسازی شیروان، ۷۲ ساعت برای تخلیه بلوک ها داده شده است. 
شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها حوادث غیرطبیعی مسکن مهر خسارت مالی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث غیرطبیعی مسکن مهر خسارت مالی حوادث غیرطبیعی مسکن مهر خسارت مالی شیروان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان